اخبار روز سینما

جزئیات جدیدی از فیلم کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع منتشر شد

فیلم کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع یکی از جدیدترین پروژه‌های دنیای سینمایی مارول است که اخیراً در مراسم کامیک کان سندیگو اطلاعات جدیدی از آن منتشر شد.

فیلم Captain America: Brave New World اولین موضوعی بود که در پنل «مارول استودیو» توسط «کوین فایگی» مطرح شد و جزئیاتی از آن با حضور بازیگران به انتشار رسید. برای تماشای تریلر این فیلم و تاریخ اکران به لینک زیر مراجعه کنید.

اولین تریلر فیلم Captain America: Brave New World + تاریخ اکران


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


اخبار جدید فیلم کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع

در تریلر مشاهده شد که «جیانکارلو اسپوزیتو» در قسمت چهارم فیلم کاپیتان آمریکا حضور دارد، اما تا به حال طرفداران نمی‌دانستند که او دقیقا چه نقشی را ایفا می‌کند. «کوین فایگی» اعلام کرد که «اسپوزیتو» نقش «سایدویندر»، رهبر سرپنت سوسایتی را در این فیلم ایفا کرده است. بعد از اعلام این خبر «اسپوزیتو» به همراه دیگر بازیگران این فیلم روی صحنه آمد.

ویدیو لحظه ورود بازیگران فیلم کاپیتان آمریکا 4 را مشاهده کنید:

طبق گفته‌ها، ویدیویی از این فیلم در مراسم کامیک کان پخش شده که «هریسون فورد» را در نقش «ژنرال راس» به تصویر می‌کشد و درباره منبع آدامانتیوم (فلزی که در پنجه‌های ولورین به کار رفته است) صحبت می‌کند. او در این سکانس تایید کرد که منبع این فلز، تیاموت (مربوط به فیلم ابدی‌ها) خواهد بود.

همچنین اعلام شد که «ژنرال راس» در فیلم Captain America: Brave New World، در مقابل کاخ سفید به «هالک قرمز» تبدیل می‌شود. در پی اعلام این خبر، «هریسون فورد» روی صحنه ظاهر شد و در مورد نقش خود و همکاری با «مارول» صحبت کرد.

ویدیو لحظه ورود «هریسون فورد» را مشاهده کنید:

«هریسون فورد» در مورد نقش خود گفت:

اگر مارول از من می‌‎خواست برای این نقش سبیل می‌گذاشتم.

او همچنین در مورد همکاری با مارول گفت:

باعث افتخاره که وارد دنیای سینمایی مارول شده‌‎ام. من همیشه می‌دیدم بازیگرها در «مارول» اوقات خوبی دارند و دوست داشتم بخشی از آن باشم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Captain America: Brave New World چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا