اخبار روز

چرا فعالان بخش خصوصی فکر می کنند صابر پرنیان فرد مناسبی برای تصدی وزارت صمت است؟

امین بنی بابازاده نوشت: صابر پرنیان مدیر کل صنایع معدنی و بازرگانی دو استان مهم صنعتی با معادن غنی واجد شرایط مرزی بود. و اهمیت مسائل تجاری، واردات و صادرات به حساسیت آن کمک می کند.

اینکه وی اکنون چندین سال به عنوان مدیر عامل شرکت نواحی صنعتی در سه استان از جمله استان تهران مشغول به کار بوده از دیگر ویژگی های این مدیر جوان و کارآمد است.
تسلط کامل و اشراف همه جانبه به حوزه معدن کشور از ویژگی های بارز مهندس پرنیان مدیر نمونه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جشنواره ملی تولیدکنندگان کشور است.

اجرای کار کارشناسی و تیم های کاری کارشناسی در حوزه های معدن، صادرات و واردات، شهرهای صنعتی، اصناف، اتاق های بازرگانی، تنظیم بازار و زنجیره های تولید و سایر استارتاپ های کارآفرینی دلیلی برای ارتقا و حمایت گروه ها و تشکل های تخصصی است. از این حیطه مدیر تحول گرا و ساختارگرا تلقی می شود. علاوه بر این، پرنیان دارای سابقه طولانی همکاری موثر و کارآمد و همچنین پذیرش ویژه در بخش خصوصی، اتحادیه ها، سازمان های معدنی و تجارت است.

آگاهی همه جانبه از ساختار و تشکیلات وزارت حراست و مراکز تابعه و نیز اعتقاد عملی به سیاست ها و مسائل نظری رئیس جمهور منتخب و نیز خویشاوندی فکری و عملی نیز زمینه ساز امر مطلوب است. رهبری در این مسیر

همچنین صابر پرنیان که دارای مدرک تحصیلی مرتبط و 25 سال سابقه خدمات تخصصی در بین صنعت گران و بخش خصوصی است، به عنوان «فرزند صنعت، معدن و تجارت ایران» معرفی شده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا