اخبار روز سینما

جزئیات جدیدی از فیلم Thunderbolts در مراسم کامیک کان منتشر شد

در طی مراسم کامیک کان جزئیاتی از فیلم Thunderbolts منتشر شد و همچنین گفته می‌شود که تریلر این فیلم برای حضار سالن به نمایش گذاشته شده است.

«دیوید هاربر»، بازیگر نقش «الکسی شوستاکوف»، با حضور بامزه‌ای در لباس شخصیت خود، هواداران را در مراسم کامیک کان هیجان‌زده کرد و همچنین به سایر بازیگران به خاطر نیامدن با لباس‌های مخصوص طعنه گفت. «مارول استودیوز» در پنل پرشور خود در کامیک کان، اولین تریلر فیلم تاندربولتز را به نمایش گذاشت. این فیلم قرار است فاز پنجم دنیای سینمایی مارول را به پایان برساند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


اخبار جدید فیلم Thunderbolts

در این تریلر، «یلنا» (فلورانس پیو) به خانه «الکسی» بازمی‌گردد. «الکسی» می‌گوید که مشغول بوده، اما در واقع فقط روی کاناپه لمیده است. «یلنا» احساس پوچی می‌کند و خود را در کارهای آدمکشی غرق کرده است. او به آزمایشگاهی دعوت می‌شود که در آنجا با تیم تاندربولتز آشنا خواهد شد و همه سعی در کشتن او دارند.

«والنتینا» (جولیا لوئیز دریفوس) در یک مهمانی مجلل دیده می‌شود و «باکی» (سباستین استن) به او نگاه می‌کند. اکشن تاریک فیلم بسیار متفاوت از سایر فیلم‌های ابرقهرمانی است و صحنه‌ای سورئال از پریدن «یلنا» از آسمان‌خراش وجود دارد. شعار فیلم “مراقب باشید با چه کسی متحد می‌شوید” است.

فیلم Thunderbolts

این فیلم به عنوان پاسخ مارول به فیلم جوخه خودکشی در نظر گرفته شده است. داستان این فیلم گروهی از شخصیت‌های شرور را دنبال می‌کند که توسط دولت برای انجام ماموریت‌ها فرستاده می‌شوند.

تاندربولتز برای اولین بار در کامیک کان 2022 معرفی شد و بسیاری از بازیگران اصلی در رویداد دیزنی D23 در سال 2023 معرفی شدند. این گروه شامل «هریسون فورد» در نقش «تادئوس راس»، «فلورانس پیو» در نقش «یلنا بلوا»، «سباستین استن» در نقش «سرباز زمستان»، «دیوید هاربر» در نقش «نگهبان سرخ»، «جولیا لوئیز دریفوس» در نقش «والنتینا آلگرا دی فونتین»، «وایت راسل» در نقش «جان واکر»، «هانا جان کامن» در نقش «گوست» و «اولگا کوریلنکو» در نقش «تسک مستر» است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Thunderbolts چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا