اخبار روز سینما

تاریخ اکران فیلم Avengers: Doomsday و Avengers: Secret Wars مشخص شد

به تازگی در مراسم کامیک کان سندیگو تاریخ اکران فیلم Avengers: Doomsday و Avengers: Secret Wars، آثار بعدی دنیای سینمایی مارول مشخص شد.

برای ساختن پیش‌زمینه برای نبرد حماسی «جنگ‌های مخفی»، به یک شخصیت بسیار مهم نیاز بود. این شخصیت دکتر دوم است که توسط رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش مرد آهنی، ایفا خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Avengers: Doomsday و Avengers: Secret Wars

فیلم Avengers: Doomsday (انتقام جویان 5) در ماه مه 2026 (اردبهشت یا خرداد 1405) اکران خواهد شد و تاریخ اکران فیلم Avengers: Secret Wars (انتقام جویان 6) یک سال بعد در ماه مه 2027 (اردبهشت یا خرداد 1406) اعلام شد.

لوگوی جدید فیلم‌های انتقام جویان 5 و 6 را مشاهده کنید:

تاریخ اکران فیلم Avengers: Doomsday
لوگوی جدید فیلم انتقام جویان 5
تاریخ اکران فیلم Avengers: Doomsdayتاریخ اکران فیلم Avengers: Doomsday
لوگوی جدید فیلم انتقام جویان 6

«برادران روسو» جایگزین «دستین دنیل کرتون» شده‌اند که در نوامبر 2023 کارگردانی این فیلم را ترک کرد تا روی پروژه‌های دیگر «مارول» تمرکز کند. «مایکل والدرون»، خالق سریال لوکی، فیلمنامه این فیلم انتقام‌جویان و دنباله آن، جنگ‌های مخفی را می‌نویسد که قرار است پایان‌بندی شبیه به انتقام‌جویان: پایان بازی برای سلسله فیلم‌های چندجهانی باشد.

«برادران روسو» با دنیای سینمایی مارول غریبه نیستند. آن‌ها قبلاً فیلم‌های انتقام‌جویان: جنگ ابدیت و پایان بازی و همچنین کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی را کارگردانی کرده‌اند. پس از ساخت فیلم‌های انتقام‌جویان که هر دو بیش از 2 میلیارد دلار فروش داشتند، برادران روسو برای کارگردانی فیلم‌های چری، مرد خاکستری و الکتریک استیت از «مارول» جدا شدند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های Avengers: Doomsday و Avengers: Secret Wars چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا