اخبار روز سینما

برادران روسو برای کارگردانی فیلم‌های بعدی انتقام جویان بازمی‌گردند

برادران روسو (جو و آنتونی روسو)، کارگردانان فیلم‌های موفق انتقام‌جویان: جنگ ابدیت و انتقام‌جویان: پایان بازی، به دنیای سینمایی مارول بازگشته‌اند.

آن‌ها در کامیک کان سن دیگو اعلام کردند که کارگردانی دو فیلم بعدی انتقام‌جویان را برعهده خواهند گرفت. فیلمی که قرار بود Avengers: The Kang Dynasty نامیده شود، اکنون به Avengers: Doomsday (قسمت پنجم انتقام جویان) تغییر نام داده است. قسمت ششم انتقام جویان با عنوان جنگ‌های مخفی اکران خواهد شد.

بازیگر شخصیت دکتر دوم در فیلم‌های بعدی انتقام جویان مشخص شد


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


برادران روسو کارگردان فیلم‌های بعدی انتقام جویان خواهند بود

«جو روسو» در این باره گفت:

وقتی انتقام‌جویان: پایان بازی را کارگردانی کردیم، فکر می‌کردیم این پایان همکاری ما با مارول است. آن چهار فیلم تجربه فوق‌العاده‌ای بود و از نظر خلاقانه ما را تخلیه کرد. با این حال، آن‌ها در این مدت داستانی بسیار خاص پیدا کردند که ما را مجاب به بازگشت کرد.

او افزود:

این بزرگترین داستان کمیک‌های مارول است و دلیل حضور ما در اینجا همین است.

برادران روسو

جو و آنتونی روسو دو فیلم آخر انتقام جویان، یعنی انتقام جویان: جنگ ابدیت و پایان بازی را کارگردانی کردند و این دو اثر به یکی از پرفروش‌ترین و بهترین آثار دنیای ابرقهرمانی تبدیل شدند. خبر بازگشت آن‌ها قطعا برای طرفداران مارول هیجان انگیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت برادران روسو به دنیای مارول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا