اخبار روز سینما

بازیگر شخصیت دکتر دوم در فیلم‌های بعدی انتقام جویان مشخص شد

اخیراً در مراسم کامیک کان سندیگو، پنل استودیوی مارول توسط کوین فایگی اجرا شد و اخبار بسیار هیجان انگیزی از جمله بازیگر شخصیت دکتر دوم را اعلام کرد.

پس از آنکه «جاناتان میجرز»، بازیگر نقش «کانگ فاتح»، به اتهام ضرب و جرح محکوم شد، استودیوی «مارول» با چالش بزرگی در مورد آینده این شخصیت شرور کلیدی در سلسله فیلم‌های چندجهانی روبرو بود؛ اما به تازگی در مراسم کامیک کان شخصیت جایگزین «کانگ»، یعنی «دکتر دوم»، به همراه بازیگر آن، به عنوان شخصیت شرور جدید دنیای سینمایی مارول معرفی شد.

جزئیات جدیدی از فیلم کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع منتشر شد


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


بازیگر شخصیت دکتر دوم کیست؟

در رویداد کامیک کان 2024، «کوین فایگی»، رئیس «مارول استودیوز»، سرانجام اعلام کرد که نقش «کانگ فاتح» توسط «رابرت داونی جونیور»، بازیگر نقش «مرد آهنی»، جایگزین خواهد شد. «داونی جونیور» در نقش «دکتر دوم» در فیلم‌های Avengers: Doomsday و Avengers: Secret Wars ظاهر خواهد شد. این تصمیم به معنای پایان خط برای «کانک فاتح» در دنیای سینمایی مارول است.

ویدیو لحظه معرفی رابرت داونی جونیور به عنوان دکتر را مشاهده کنید:

بسیاری از طرفداران از این خبر هیجان‌زده شدند و به نظر می‌رسد «مارول» داستان‌های دو فیلم انتقام جویان بعدی را به طور کامل تغییر داده و «دکتر دوم» شرور اصلی این دو فیلم خواهد بود. «رابرت داونی جونیور» در مورد نقش خود گفت:

فقط به شما می‌گویم که نقش پیچیده‌ای را بازی خواهم کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور «رابرت داونی جونیور» در نقش «دکتر دوم» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا