اخبار روز

شمارش معکوس برای انتظار دارندگان ارزهای دیجیتال/بیت کوین


به گفته مانیبان، دارندگان بیت کوین منتظر هستند. به عبارت دیگر، می توان گفت که دارندگان بیت کوین قبلاً تمام زیان های اواسط جولای را جبران کرده اند و اکنون منتظر سخنرانی دونالد ترامپ در کنفرانس بیت کوین نشویل هستند.

کنفرانس بیت کوین 2024 که بزرگترین کنفرانس در نوع خود در جهان است، به زمین بازی سیاستمداران آمریکایی تبدیل شده است و معامله گران مشتاق شنیدن نظرات ترامپ در مورد ارزهای دیجیتال و سیاست های مرتبط او در این زمینه هستند. سخنرانی دونالد ترامپ در کنفرانس بیت کوین از روز پنجشنبه آغاز شد و تا شنبه ادامه خواهد داشت و قرار است ترامپ در پایان کنفرانس به مدت 30 دقیقه امروز در ساعت 22:30 به وقت تهران سخنرانی کند.

در این رویداد سخنرانان زیادی از جمله گفتگوهای رابرت اف کندی جونیور، نامزد مستقل ریاست جمهوری، راسل برند، مفسر سیاسی و کمدین، و ویوراماسوامی، نامزد سابق جمهوری خواه ریاست جمهوری برگزار می شود.

ترامپ گفت: بیت کوین خوب است!

چند سال پیش، دونالد ترامپ بیت کوین را به عنوان «کلاهبرداری در برابر دلار آمریکا» محکوم کرد و مدعی شد که ارزهای دیجیتال بانک مرکزی «بسیار خطرناک» هستند.

او همچنین گفت که ارزهای دیجیتال “فاجعه ای در انتظار وقوع هستند” و او “از طرفداران آنها نیست”. اما اکنون موضع او در مورد ارزهای رمزنگاری شده نشان دهنده تغییر قابل توجهی است. او گفت در صورت رسیدن به کاخ سفید از ماینرهای بیت کوین (BTC) به طور جدی حمایت خواهد کرد و قول داد به مخالفت دولت بایدن با ارزهای دیجیتال پایان دهد.

البته ترامپ هنوز اعلام نکرده است که چگونه قصد دارد از رشد ارزهای دیجیتال و بلاک چین از طریق سیاست حمایت کند. با این حال، او ماه گذشته با استخراج کنندگان کریپتو ملاقات کرد و گفت که تمام بیت کوین های باقی مانده باید در ایالات متحده ایجاد شود.

با این حال، برخی از علاقه مندان بیت کوین حدس می زنند که ترامپ می تواند از این پلت فرم برای حمایت از دولت ایالات متحده برای پذیرش بیت کوین به عنوان یک دارایی «ذخیره استراتژیک»، قابل مقایسه با ارزهای خارجی یا نفت استفاده کند. قیمت بیت کوین در آستانه کنفرانس ترامپ، تحقیقات نشان می دهد که در حالی که کمتر از 24 ساعت تا حضور ترامپ در کنفرانس بیت کوین باقی مانده است، بازار ارز دیجیتال با رشد 1.5 درصدی بیت کوین (BTC) در 24 ساعت گذشته شاهد رشد قابل توجهی بوده است. 67 $984 رسیده است.

پیش بینی تحلیلگران در مورد آینده بیت کوین در شرایط فعلی.

در حالی که به نظر می رسد برخی معامله گران همچنان در خرید بیت کوین محتاط هستند و از احتمال بازگشت این ارز دیجیتال به خط حمایت 63000 دلاری صحبت می کنند. برخی دیگر پیش بینی می کنند که قیمت بیت کوین ممکن است در بلندمدت به 85000 دلار و 100000 دلار برسد.

به گفته فعالان اقتصادی، اولین حد مقاومت محدوده 69 هزار دلاری است که در واقع سقف آبان ماه 2021 است.البته به طور کلی تحلیلگران اقتصادی معتقدند که نوسانات این ارز دیجیتال به عواملی مانند داده های اقتصادی آتی و آینده بستگی دارد. احساسات سرمایه گذاران، و نباید آن را ساده گرفته شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا