تریلر فیلم Wynonna Earp: Vengeance منتشر شد

تریلر فیلم Wynonna Earp: Vengeance منتشر شد

اولین تریلر فیلم Wynonna Earp: Vengeance (وینونا ارپ: انتقام)، یک اثر 90 دقیقه‌ای که قرار است پاییز امسال از توبی پخش شود، منتشر شد.

این استریمر اولین تریلر را روز شنبه در کامیک کان سن دیگو منتشر کرد. این فیلم سه سال پس از پایان سریال وسترن ماورایی محبوب وینونا ایپ، بر اساس رمان گرافیکی IDW Publishing اثر «بو اسمیت»، پخش می‌شود. سازنده سریال، «امیلی اندراس»، به عنوان سازنده، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی آن بازمی‌گردد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Wynonna Earp: Vengeance

اعضای اصلی بازیگران از جمله «ملانی اسکورفانو» (وینونا ارپ)، «تیم روزون» (داک هالیدی)، «دومینیک پرووست چاکلی» (واورلی ایپ) و «کاترین بارل» (نیکول هاوت) برای ایفای نقش‌های خود بازمی‌گردند.

طبق خلاصه داستان، «وینونا ارپ»، ضدقهرمان تندخو، زنده‌مانده و قاتل شیطان و نتیجه بزرگ پدربزرگ افسانه‌ای «وایات ارپ»، باید دوباره به زادگاهش، پاگاتوری بازگردد تا با بزرگ‌ترین دشمن خود مبارزه کند. یک شرور روان‌پریش مشتاق به انتقام از «وینونا» و همه کسانی که دوستشان دارد.

تریلر فیلم وینونا ارپ: انتقام را تماشا کنید:

در انتهای سریال، «واورلی» و «نیکول» پس از ازدواج، زندگی مشترک خود را در مزرعه ارپ آغاز کردند. در همین حال، «داک» رودخانه گوست را ترک کرد و «وینونا» تصمیم گرفت با او همراه شود.

فیلم Wynonna Earp: Vengeance توسط «Seven24 Films» در همکاری با «Cineflix Studios» تولید شده است. «اندراس» نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی آن این فیلم را برعهده داشته و توسط «پائولو بارزمان» کارگردانی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Wynonna Earp: Vengeance چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما