اخبار روز سینما

تریلر سریال The Day Of The Jackal منتشر شد

تریلر سریال The Day Of The Jackal منتشر شد، نشان‌دهنده هیجانات و پیچیدگی‌های داستانی این اثر بوده که منتظران زیادی را به خود جذب کرده و انتظارات را بالا برده است.

سریال روز شغال با حضور ستارگانی چون «ادی ردمین»، «لاشانا لینچ» و «چارلز دنس»، نوید یک اثر سینمایی جذاب را می‌دهد. این سریال که توسط تیمی از فیلمسازان باسابقه تولید شده، داستان یک قاتل حرفه‌ای را روایت می‌کند که درگیر یک بازی مرگبار با یک افسر اطلاعاتی می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر سریال The Day Of The Jackal منتشر شد

تیزر منتشر شده از این سریال، تصاویری خیره‌کننده از تعقیب و گریزهای نفس‌گیر و صحنه‌های اکشن مهیج را به نمایش می‌گذارد.

«ادی ردمین» در سریال جدید روز شغال در نقش یک قاتل حرفه‌ای و گریزان ظاهر می‌شود. این سریال پر از هیجان و تعقیب و گریز، داستان یک قاتل ماهر را روایت می‌کند که با یک افسر اطلاعاتی سرسخت درگیر می‌شود.

تیزری که از این سریال منتشر شده، نوید یک درام جاسوسی پر از تعقیب و گریز و صحنه‌های اکشن را می‌دهد. با توجه به حضور بازیگرانی چون «لاشانا لینچ» و «چارلز دنس» در کنار «ردمین»، انتظار می‌رود که روز شغال یکی از سریال‌های پربیننده‌ی سال باشد.

سریال «روز شغال» در تاریخ ۷ نوامبر (17 آبان) در شبکه «Peacock» آمریکا و «اسکای» بریتانیا پخشمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال The Day Of The Jackal چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا