اخبار روز

صنعت نفت در آبادان با انحلال مواجه است. از رئیس جمهور کمک بخواهید (+عکس)

ارسال نامه ای به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به مسعود پزشکیانرئیس منتخب از وضعیت بحرانی این باشگاه خبر داد و خواستار رفع مشکلات مالی و بازگشایی پنجره نقل و انتقالات شد.

کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ارسال نامه ای به رئیس جمهور منتخب خواستار رفع مشکلات مالی این باشگاه شدند.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از 8 فصل حضور در لیگ برتر در پایان لیگ بیست و سوم به لیگ دسته اول سقوط کرد. در سال های اخیر طبق قانون، کارگران نفت نتوانسته اند از کمک های وزارت نفت بهره مند شوند و در سال های اخیر همواره با مشکلات مالی زیادی مواجه بوده اند و در نهایت این دغدغه های مالی باعث خوشحالی مردم شد که این شهر در حال ناپدید شدن است

با سقوط صنعت نفت به لیگ اول، وزارت نفت هیچ منع قانونی برای کمک و حمایت مالی از تیم فوتبال صنعت نفت ندارد و می تواند به دور از مسئولیت اجتماعی به این تیم کمک کند، اما مشکل اینجاست که پنجره نقل و انتقالات این یکی است. باشگاه تعطیل است آنها در شرایطی که پنجره با حدود 20 میلیارد تومان باز می شود، از سوی فیفا نیز با این مشکل مواجه هستند. البته اگر موانع قانونی برطرف شود و اراده برای این کار وجود داشته باشد. در واقع این اتفاقات باعث شده که نقل و انتقالات در صنعت نفت صورت نگیرد و کارها مسدود شود.

به همین دلیل کادر فنی و بازیکنان صنعت نفت با ارسال نامه ای به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب و درخواست اوجی وزیر نفت خواستار رفع موانع قانونی و رفع مشکلات موجود از جمله پنجره بسته نقل و انتقالات شدند. ، شرایط برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید می تواند ایجاد شود.

نامه صنعت نفت حاکی از آن بود که این تیم در آستانه انحلال قرار دارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا