اخبار خودرو

نتایج اولویت دهی عرضه خودروهای وارداتی مشخص شد – مرداد 1403

نتایج اولویت دهی عرضه خودروهای وارداتی مشخص شد - مرداد 1403

با به روز رسانی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، نتایج اولویت بندی و وضعیت مشتریان در عرضه اخیر خودروهای وارداتی مشخص شد.

آخرین دور فروش خودروهای وارداتی از 27 تا 23 تیرماه انجام شد و مشتریان در این مدت می توانستند با مسدود کردن وجوه اقدام به ثبت نام خودرو کنند. این آخرین پیشنهاد برای متقاضیانی بود که وارد شدند اسفند خرید 1401 در اولویت قرار گرفت و مشتریان جدید توانستند شانس خود را در این پیشنهاد امتحان کنند. در این عرضه اولویت اصلی مشتریان است اسفند 1401 و به همین دلیل شانس خرید خودروهای وارداتی غیر چینی برای مشتریان جدید بسیار کم بود. هنوز مشخص نیست چه تعداد خودرو در این دو فروش اختصاص یافته است و رئیس سامانه یکپارچه فروش جزئیات جدیدی از این فروش منتشر نکرده است.

در این پیشنهاد 18 خودرو با قیمت ثابت در مبادی ورودی و 18 خودرو با قیمت محاسبه شده در مبادی ورودی قابل انتخاب بودند. در این رونمایی شرکت هایی از جمله فردا موتور، آریا کار، ماموت خودرو، رسا موتور خاورمیانه، آرین موتور، آذرواردسال، بی ام و خودرو، نامی خودرو، ایرانیان معین خودرو، پارس ساتر هوشمند، پارسیان موتور، جهان نوین آریا و مکست موتور حضور داشتند. . بیشترین تیراژ خودروهای وارداتی را در این مدت داشته ایم.

کلیه شرکت های واردکننده باید در خصوص تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان بر اساس آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو اقدام کنند.

هنوز مشخص نیست که دور جدید مناقصه چه زمانی برگزار می شود، اما در مورد متقاضیان اولویت بندی شده صحبتی نشده است اسفند 1403 نیست و احتمال برنده شدن در این تبلیغات در نسخه های جدید بیشتر است. باید دید پس از روی کار آمدن دولت جدید روند واردات چگونه پیش خواهد رفت و آیا شاهد تیراژ بیشتر در واردات خودرو خواهیم بود یا خیر.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا