اخبار روز سینما

تریلر انیمه Uzumaki منتشر شد

اخیراً تریلر انیمه Uzumaki (اوزوماکی) که ژانر ترسناک دارد، منتشر شد و همچنین تاریخ انتشار این اثر از شبکه ادالت سویم (Adult Swim) اعلام گردید.

بالاخره تاریخ پخش انیمه مورد انتظار اوزوماکی از شبکه «Adult Swim» با یک تریلر بسیار ترسناک مشخص شد. این سریال که بر اساس مانگای کلاسیک ترسناک «جونجی ایتو» ساخته شده است، از 28 سپتامبر 2024 (7 مهر 1403) پخش می‌شود. قسمت‌ها ابتدا در شبکه «Adult Swim» پخش خواهند شد و سپس روز بعد در شبکه «Max» پخش می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر انیمه Uzumaki

اوزوماکی داستان شهری نفرین شده را دنبال می‌کند و احتمالاً ترسناک‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد. در اینجا خلاصه‌ کامل داستان آمده است:

بیا این شهر را با هم ترک کنیم، «شوئیچی سائیتو»، همکلاسی سابق «گوشیما»، دختر دبیرستانی که در کوروزوچو متولد و بزرگ شده است، می‌پرسد. همه چیز از یک گردباد عجیب، دود غلیظ از خیمه‌گاه،و ساکنان به مارپیچ تبدیل می‌شوند. چشم‌های مردم در چرخش می‌چرخد، زبان مارپیچ می‌شود و بدن‌ها به طور غیر طبیعی پیچ می‌خورد. در تلاش برای فرار از نفرین مارپیچ‌ها، «گوشیما» تصمیم می‌گیرد از کووزوچو فرار کند، اما آیا می‌تواند از این آشفتگی فرار کند؟

تریلر انیمه اوزوماکی را مشاهده کنید:

این یکی از محبوب‌ترین و آزاردهنده‌ترین داستان‌های «ایتو» است و بر اساس تریلر جدید، به نظر می‌رسد که این نمایش واقعاً در حال نشان دادن هنر سیاه و سفید دقیق بوده که برای کار او بسیار ذاتی است.

سبک خاص «ایتو» ثابت کرده است که ترجمه آن به انیمیشن کار دشواری است، همانطور که در سریال آنتولوژی «نتفلیکس» سال گذشته دیده شد. به همین دلیل است که نسخه «Adult Swim» برای مدت طولانی در حال ساخت بوده است؛ این موضوع برای اولین بار در سال 2019 اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Uzumaki چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا