اخبار روز سینما

قسمت دوم فیلم In a Violent Nature ساخته می‌شود

«جان»، قاتل خون‌خوار فیلم In a Violent Nature ، به جنگل باز خواهد گشت. با اعلام شبکه شودر، فیلمنامه قسمت دوم این اثر در دست بررسی و نگارش است.

شرکت‌های ای‌اف‌سی فیملز (IFC Films) و کمپانی شودر، اعلام کردند که دنباله‌ای برای این فیلم اسلشر نوآورانه در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. این خبر در پنل صدای جسورانه سینمای وحشت معاصر در کامیک‌کان سن دیگو، جایی که خود «جان» برای ترساندن مخاطبان حضور یافت، اعلام شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


دنباله فیلم In a Violent Nature ساخته می‌شود

فیلم در طبیعت وحشی عمدتاً به آشفتگی ایجاد شده توسط «جان»، یک متقلب از آیکون‌های اسلشر مانند «جیسون وورهیز» از سری فیلم‌های جمعه سیزدهم، می‌پردازد. دوربین با قاتل همراه است و او را در جنگل دنبال می‌کند تا قربانیان بعدی خود را بکشد.

در طبیعت خشن یا همان وحشی، در ماه مه به صورت سینمایی منتشر و به یکی از 10 فیلم پرفروش تاریخ IFC Films شد.

فیلم In a Violent Nature

تهیه‌کنندگان دنباله، «پیتر کوپلووسکی» و «شان هانمر» هستند و «کریس نش»، نویسنده و کارگردان فیلم اول، به عنوان فیلمنامه‌نویس بازخواهد گشت. «امیلی گوتو»، «نیکولاس لازو» و «ساموئل زیمرمن» نظارت بر توسعه فیلم را بر عهده خواهند داشت.

«اسکات شومان»، رئیس گروه فیلم‌های AMC Networks، در بیانیه‌ای گفت:

In a Violent Nature نشان داد که همچنان اشتیاق برای دیدگاه‌های جدید در دنیای وحشت وجود دارد. ما بلافاصله متوجه شدیم که این نگاه متمایز به اسلشر طرفداران را مجذوب خواهد کرد و خوشحالیم که می‌بینیم جامعه یک آیکون اسلشر جدید در جان را در آغوش می‌گیرد. با ساخت یک دنباله، هدف ما این است که ثابت کنیم کشتارهای «جان» می‌تواند بزرگ‌تر، بدتر و چشمگیرتر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سینمایی In a Violent Nature چه بود؟ آیا این اثر اسلشر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا