اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

خدمات ویزای 50 کشور برای اولین بار آنلاین شد!

درخواست آنلاین ویزا شما را از ترددهای غیرضروری، معطلی‌های بی‌مورد، تماس‌های تلفنی متعدد، نگرانی از ارسال کامل مدارک و بسیاری موارد دیگر نجات می‌دهد. در واقع شما می‌توانید در حالی که در منزل، محل کار و یا هر نقطه دیگری هستید، تمام مراحل ویزا را به صورت آنلاین انجام داده و وضعیت درخواست ویزای خود را پیگیری کنید و از مراحل مختلف آن مطلع شوید.

امکان دریافت تمامی خدمات ویزا توریستی به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری در فلای‌تودی فراهم شد.

 

امکان دریافت تمامی خدمات ویزا توریستی به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری در فلای‌تودی فراهم شد.

 

برخلاف تصور بسیاری از افراد، مراحل دریافت ویزا  کار چندان سختی نیست. در حالی مراجعه حضوری برای دریافت خدمات ویزا هنوز در میان بسیاری از شرکت های گردشگری مرسوم است که بسیاری از این مراحل را می توان به راحتی و به صورت آنلاین انجام داد. در واقع امکان انجام تمامی مراحل از ثبت درخواست تا آپلود مدارک و همچنین پرداخت هزینه ویزا به صورت کاملا آنلاین وجود دارد.

 

با وجود مزایای آشکار دریافت آنلاین ویزا، هنوز بسیاری از افراد از این امکان بی‌اطلاع هستند یا به روش‌های سنتی عادت کرده‌اند. درخواست آنلاین ویزا شما را از ترددهای غیرضروری، معطلی‌های بی‌مورد، تماس‌های تلفنی متعدد، نگرانی از ارسال کامل مدارک و بسیاری موارد دیگر نجات می‌دهد. در واقع شما می‌توانید در حالی که در منزل، محل کار و یا هر نقطه دیگری هستید، تمام مراحل ویزا را به صورت آنلاین انجام داده و وضعیت درخواست ویزای خود را پیگیری کنید و از مراحل مختلف آن مطلع شوید.

 

فلای‌تودی، پلتفرم آنلاین خرید خدمات سفر، دریافت خدمات ویزای توریستی را به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری امکانپذیر کرده است. در حال حاضر امکان دریافت آنلاین خدمات ویزای ۵۰ کشور از طریق این مجموعه وجود دارد.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا