سورپرایز بانک ملی برای وام گیرندگان

وام مسکن

وام مسکن | بانک ملی در قالب طرح مهربانی تا سقف 300 میلیون تومان وام قرض الحسنه به افراد واجد شرایط پرداخت می کند. در زیر شرایط اخذ این وام را می خوانید.

بانک ملی در طرح مهربانی 300 میلیون تومان وام می دهد تا مشتریان این بانک مشکل بی پولی را حل کنند. برای دریافت این وام، پیش پرداخت، ضامن معتبر و حساب اعتباری خوب مورد نیاز است.

وام قرض الحسنه – جزئیات طرح مهربانی بانک ملی

متقاضی برای دریافت این وام ابتدا باید در بانک ملی حساب اعتباری افتتاح کند. سپس با واریز مبلغی به این حساب، میانگین حساب بانکی مورد نظر را ایجاد می کند که باید حداقل ۱ تا ۱۲ ماهه باشد. مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی شود و وام گیرنده می تواند مبلغ سپرده را برداشت یا تکمیل کند.

ضمناً وام گیرنده باید با ارائه ضامن معتبر و رسمی به بانک اطمینان لازم را نسبت به توانایی پرداخت اقساط بدهد. همچنین نسبت افزایش مبلغ وام به مبلغ سپرده 370 درصد است. یعنی اگر فردی 10 میلیون تومان به حسابش واریز کند می تواند 37 میلیون تومان از بانک ملی دریافت کند.

چه کسانی مشمول دریافت وام قرض الحسنه بانک ملی هستند؟

طرح وام بانک مهربانی به اشخاص حقوقی، سازمان ها و شرکت ها ارائه می شود. به این منظور هر سازمانی که علاقه مند به استفاده از طرح مهربانی است باید در سامانه بام حساب وام مهربانی افتتاح کند.

لازم به ذکر است کلیه شرایط از قبیل ضمانت، سقف اعتبار و کارمزد و همچنین جدول ضرایب با شرایط وام از اشخاص حقیقی یکسان بوده و تفاوتی بین افراد وجود ندارد.

هر قسط وام 300 میلیون تومانی چقدر است؟

از آنجایی که این پروژه قرض الحسنه است، بانک ملی برای آن سودی جز کارمزد دو و چهار درصد تعیین نکرده است. مدت بازپرداخت 60 ماه است. با احتساب سقف وام 300 میلیون تومانی، نرخ کارمزد 4 درصد و مدت بازپرداخت 60 ماهه، اکنون وام گیرنده باید در هر قسط ماهانه پنج میلیون و 524 هزار تومان به بانک پرداخت کند. در پایان مدت، کل مبلغ پرداختی وام گیرنده به بانک 331 میلیون و 547 هزار تومان است.

شایان ذکر است مبلغ 100000 تومان هزینه ارسال درخواست و انجام مراحل اعتبار سنجی است که وام گیرنده باید به بانک بپردازد.

شرایط پرداخت وام بانک آف میلز

متقاضیان واجد شرایط این وام، سپرده گذارانی هستند که میانگین سررسید حساب حداقل سه ماهه دارند و هیچ گونه بدهی به بانک ندارند و یا چک آن ها نقد شده است. متقاضیان این وام را تا پایان دریافت خواهند کرد آذر شما تا 1403 مهلت دارید تا حساب خود را باز کنید.

برای دریافت این وام نیازی به ضامن رسمی نیست. ضمانت این وام از طریق اسناد کار و سفته الکترونیکی ارائه می شود. متقاضیان برای افتتاح حساب و دریافت این فرصت باید با سامانه متابانک ملل تماس بگیرند.

مبلغ هر قسط وام بدون ضامن موسسه اعتباری ملی چقدر است؟

حداکثر مدت بازپرداخت این وام 36 ماه است. اگر وام گیرنده 50 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد دریافت کند باید ماهانه یک میلیون و 515 هزار تومان قسط به بانک بپردازد. به این ترتیب در زمان سررسید وام، وام گیرنده باید در مجموع 54 میلیون و 600 هزار تومان به بانک بازپرداخت کند.

ضمناً اخذ این وام مستلزم هزینه اضافی 600 هزار تومانی با احتساب هزینه ارسال و اعتبارسنجی است.

بانک رفاه کارگران در قالب تسهیلات افق به اشخاص حقیقی تا سقف 300 میلیون تومان و به اشخاص حقوقی تا سقف 750 میلیون تومان وام می دهد.

وام کارزارالحسنه از بانک رفاه کارکاران; طرح افوگ بانک رفاه کارکاران به متقاضیان واجد شرایط امکان اخذ وام با سود 4 درصد را می دهد. این وام به اشخاص حقیقی و بستگان درجه یک آنها، موسسات حقوقی دارای مشاغل کوچک (کمتر از 10 کارمند) و شرکت های دانش بنیان اعطا می شود.

شرایط اخذ تسهیلات بانک رفاه

حداکثر سقف این وام برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان است. نرخ سود این وام نیز چهار درصد است.

متقاضیانی که دارای حساب سپرده قرض الحسنه با حداقل گردش حساب 20 میلیون تومان در بانک رفاه کارکاران هستند، مشمول دریافت این وام هستند. ضمناً مدت پیش پرداخت برای دریافت وام افق بین یک تا دوازده ماه تعیین شده است. ضمناً متقاضی برای اخذ این وام نباید با چک نقدی به بانک بدهکار باشد.

این وام توسط یک ضامن رسمی و یک وام دهنده حرفه ای تضمین می شود. هزینه اضافی اخذ وام 200000 تومان با احتساب هزینه های ارسال و تایید اعتبار می باشد.

مبلغ وام و جزئیات بازپرداخت وام کرزه الحسنه بانک رفاه کارگران

میزان وام پرداختی در این طرح بسته به مدت بازپرداخت تسهیلات و مدت سپرده متقاضی متغیر است. اما بالاترین نسبت مبلغ وام به پیش پرداخت یعنی 371 درصد در صورتی به متقاضی تعلق می گیرد که مدت سپرده گذاری وی 12 ماه و مدت بازپرداخت وام 6 ماهه باشد.

مدت بازپرداخت این وام حداقل 6 ماه و حداکثر 60 ماه می باشد. در صورتی که وام گیرنده 300 میلیون تومان وام با مدت 60 ماه دریافت کند، باید اقساط پنج میلیون تومانی و 454 هزار تومانی را به بانک بپردازد و در زمان بازپرداخت وام مجموعاً مبلغ 336.000.000 تومان را به بانک بپردازد.

300 میلیون وام رسالت

گرفتن وام روزانه با سفته سریع ترین راه ممکن برای تامین فوری نیازهای مالی شماست. بانک مرکزی از سال 1401 تمامی بانک های فعال کشور را ملزم به استفاده از انواع وثیقه های بانکی به عنوان ضمانت برای اخذ وام کرد.

این اسناد شامل سفته، سیم کارت، اسناد ملکی، فیش دادگستری و … می باشد که در حال حاضر این تسهیلات توسط برخی بانک ها و موسسات اعتباری در شهرهای مختلف ارائه می شود.

وام یک روزه بانک رسالت با سفته

مبلغ وام: 100 میلیون تومان

مدت بازپرداخت: 36 ماه

رتبه اعتباری: A، B، C

نرخ سود وام: 2 تا 4 درصد.

در طرح صبا، بانک کارآفرین برای تعمیر و نوسازی املاک، خرید کالاهای بادوام مصرفی و خدمات تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات ارائه می کند.

وام قرض الحسنه وامی است که بانک ها برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته اند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :