اخبار روز سینما

تریلر سریال Dexter: Original Sins منتشر شد

طرفداران سریال دِکستر، در جریان پنل کامیک‌کان سن‌دیگو، غافلگیر شدند. با انتشار تریلر سریال Dexter: Original Sins بازگشت «مایکل سی. هال» به نقش خودش نیز تایید شد.

«کریس مک‌کارتی»،  مدیرعامل مشترک پارامونت گلوبال، پس از پخش تریلر سریال جدید دکستر ، درباره این مجموعه گفت:

ما هیجان‌زده‌ایم که «مایکل سی هال» درخشان را دوباره در نقش نمادین «دِکستر مورگان»، در موفق‌ترین سریال شوتایم در اختیار داریم.

او افزود:

در حالی که دِکستر: رستاخیز برای ده‌ها میلیون طرفدار قدیمی جذاب خواهد بود، دِکستر: گناه اصلی با شروع از ابتدا، نسل کاملاً جدیدی از بینندگان را به این سریال نمادین معرفی می‌کند و مطمئناً مخاطبان فعلی را نیز راضی خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر سریال Dexter: Original Sins منتشر شد

سریال اصلی دِکستر از سال 2006 تا 2013 از شوتایم پخش شد و سپس دِکستر: خون جدید (Dexter New Blood) در سال 2021 به انتشار رسید که 10 سال پس از پایان سریال اصلی اتفاق افتاد.

اسپین آف رستاخیز، دنباله خون جدید خواهد بود که در زمان حال اتفاق می‌افتد. این سریال در تابستان 2025 منتشر می‌شود. علاوه بر این، فصل‌های قبلی هر دو سریال برای مشترکین در پارامونت پلاس با برنامه پارامونت پلاس با شوتایم در دسترس هستند.

سریال اصلی در دو ماه گذشته در نمودارهای شبکه شوتایم در حال افزایش بوده است. در هفته سوم ژوئن، این سریال در رتبه دوم جدول 10 سریال برتر قرار گرفت و با 1,48 میلیارد دقیقه تماشا در همه پلتفرم‌ها، نمایش‌های جذابی مانند خرس، پسران و بریجرتون را شکست داد.

«هال» در پنل سریال Dexter: Original Sins در سن دیگو، در روز جمعه ظاهر شد و به «کلاید فیلیپس»، تهیه‌کننده اجرایی و «اسکات رینولدز» و بازیگرانی همچون «کریستین اسلیتر»، «پاتریک گیبسون» و «ملی براون» پیوست. «سارا میشل گلار» بازیگر مهمان به عنوان مجری برنامه حضور داشت.

این پیش‌درآمد 10 قسمتی در سال 1991، 15 سال پیش از وقایع سریال اصلی رخ می‌دهد و سیر تکامل «گیبسون» از دانشجو تا یک قاتل سریالی انتقام‌‌جو را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت اسپین‌آف و پیش‌درآمدهایی مانند خون جدید برای سریال دکستر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا