اخبار روز سینما

تریلر رسمی سریال Like a Dragon: Yakuza منتشر شد

سرویس استریم آمازون پرایم ویدیو، بامداد امروز در جریان پنل MGM+ خود، تریلر سریال Like a Dragon: Yakuza را به صورت رسمی به انتشار رساند.

یکی از فرانچایزهای نمادین اخیر سگا، با اولین تریلر سریال یاکوزا بالاخره به پرده‌های سینما راه یافت. این سریال که بر اساس سری بازی‌های اکشنی به همین نام ساخته شده است، «کازوما کیریو»، عضو سابق مافیای ژاپنی در کاموروچو را دنبال می‌کند. اطرافیانش به دلیل تصمیمات «کازوما» در مسیرهای مختلفی قرار می‌گیرند و داستان از سال 1995 آغاز می‌شود و تا سال 2005 ادامه می‌یابد.

«ریوما تاکه‌وچی» در نقش «کازوما» در سریال یاکوزا بازی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر سریال Like a Dragon: Yakuza منتشر شد

طبق اعلام تریلر سریال Yakuza این مجموعه در تاریخ 24 اکتبر 2024 (3 آبان 1403) منتشر خواهد شد. این تریلر، اولین نگاه مناسب به اقتباس فرانچایز بازی موفق سگا، به ویژه تصویرسازی شخصیت اصلی «کازوما» و سکانس‌های اکشن تکان‌دهنده آینده را ارائه می‌دهد.

تریلر Yakuza همچنین نشان می‌دهد که «کنتو کاکو» در نقش «آکیرا نیشیکیاما» ظاهر شده است و در این سریال حضور دارد.

سریال اقتباسی یاکوزا، می‌تواند در کنار دیگر پروژه‌های اقتباسی از بازی‌های ویدئویی مانند آخرین بازمانده از ما، آرکین و فال‌آوت قرار بگیرد. اگرچه تریلر ممکن است چیز زیادی از آنچه قرار است از لایک ا دراگون انتظار داریم را نشان ندهد، اما برخی از بینش‌های امیدوارکننده را در مورد نحوه انتقال بازی‌های سگا به لایو اکشن ارائه می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال Like a Dragon: Yakuza چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Screenrant

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا