اخبار روز سینما جهان

۱۰ سریال کره‌ای «ماورائی» که نباید از دست بدهید

به گزارش بازتاب آنلاین – سریال کره ای ماوراء الطبیعه با ترکیبی هنرمندانه از عناصر ماوراء الطبیعه و داستان سرایی جذاب دنیایی از شگفتی و هیجان را برای بینندگان به ارمغان می آورد. این سریال ها با خلق شخصیت های عجیب و غریب، از ارواح شوخ طبع و الف های خوش لباس گرفته تا شیاطین انتقام جو و موجودات افسانه ای، مخاطب را به سفری مفرح در دل تخیل و افسانه ها می برند.

به گزارش فرادید؛ در این مجموعه ها شاهد داستان هایی هستیم که نه تنها تخیل را به چالش می کشد، بلکه عمیقاً احساسات و عواطف انسانی را منعکس می کند. در اینجا لیستی از 10 سریال کره ای برتر با مضامین ماوراء طبیعی آورده شده است.

1. نفرین شده (2020)

Im Jin-hee یک خبرنگار پرشور و مصمم است که یک پرونده تاریک و خشونت آمیز مربوط به یک شرکت قدرتمند فناوری اطلاعات به نام “Forrest” را دنبال می کند. جین هی در تحقیقات خود متوجه می شود که در پشت صحنه این شرکت برخی مسائل اخروی وجود دارد. او در جریان تحقیقات خود با زنی به نام سوجین آشنا می شود که دارای روحیه است و توانایی های خاصی دارد. سوجین و توانایی او نقش مهمی در افشای اسرار فارست خواهند داشت.

2. رفتن به جهنم (2021)

داستان این سریال در آینده ای نزدیک اتفاق می افتد، زمانی که موجودات ماوراء طبیعی به طور ناگهانی در سراسر کره ظاهر می شوند تا افراد زیادی را به جهنم محکوم کنند. در عین حال فرقه ای به نام «حقیقت جدید» با تبلیغات خود پس از این اتفاقات طرفداران زیادی پیدا می کند. در میان این سردرگمی، عده ای به این فرقه مشکوک می شوند و تحقیقاتی را برای کشف حقیقت پشت این وقایع آغاز می کنند. هرچه جلوتر می روند، با افشاگری های تکان دهنده و توطئه های مختلف مواجه می شوند.

3. اودیسه کره ای (2017)

این سریال داستان جین سون می را دنبال می کند. یک زن جوان با توانایی دیدن ارواح که یک روز به طور تصادفی یک انسان ماورایی را که در یک کوه به دام افتاده است، توسط یک نفرین باستانی آزاد می کند. در نتیجه، سونمی هدف ارواح شیطانی می شود که به دنبال سوء استفاده از توانایی های او هستند. اما موجود ماورایی به عنوان فرشته نگهبان او مأمور می شود تا از سانمی محافظت کند و در نهایت آزادی خود را به دست آورد. آنها با هم سفری خطرناک را برای شکار ارواح و شیاطین شیطانی آغاز می کنند.

4. عروس حباک (2017)

این سریال داستان Yoon Soo-ah را روایت می کند. یک روانپزشک عملگرا که ناگهان خود را در دنیای خدایان و الهه های آب می بیند. داستان از این قرار است که او یک روز با حبقوق، خدای آب، ملاقات می کند که به دنیای بشر آمده است تا سنگ های مقدسی را بیابد که به او اجازه می دهد تا فرمانروای سرزمین الهی شود. هابک با سوآه قرارداد می بندد و از او می خواهد که به او در رسیدن به هدفش کمک کند. در طول مسیر، آنها با چالش های مختلفی از جمله جنگ قدرت بین خدایان و دخالت الهه های دیگر روبرو می شوند.

5. The Legend of the Nine Tailed Fox (2020)

این یک درام اسطوره‌ای درباره گومیهو (روباه نه دم) هزار ساله به نام لی یون است که قرن‌ها در جهان انسان زندگی می‌کند. او موجودات ماوراء طبیعی را مجازات می کند که تعادل بین دنیای فانی و زندگی پس از مرگ را به هم می زند. در همین حین او با برادرش لی رونگ که از او کینه ای دارد نیز درگیر می شود. داستان اصلی زمانی شروع می‌شود که لی یون با نام جی آه، یک تهیه‌کننده تلویزیونی بی‌باک که مصمم است حقیقت پشت وقایع فراطبیعی را کشف کند، شروع می‌شود. از قضا، Ji-ah تناسخ اولین عشق لی یون، Ah-eum است.

10 سریال کره ای

6. خورشید پروردگار (2013)

این فیلم ترکیبی از عناصر ماوراء طبیعی و رمانتیک را روایت می کند که حول محور ته گونگ شیل، زن جوانی می چرخد ​​که پس از یک حادثه مرموز، توانایی دیدن ارواح را به دست می آورد. زندگی او با ملاقات جو یونگ وون تغییر می کند. مدیر عامل سرد و بدبین که با دست زدن به او ارواح را ناپدید می کند. در طول مسیر، این دو با ارواح با کارهای ناتمام، رازهای ترسناک و لحظات دل انگیز روبرو می شوند.

7. خانه جن زده خود را بفروش (2021)

این سریال ما را به دنیای اسرارآمیز Hong Ji-ah می برد. یک مشاور املاک قدرتمند که توانایی جن گیری را دارد! او صاحب املاک دابک است; یک آژانس منحصر به فرد که در پاکسازی املاک جن زده با تاریخ های غم انگیز تخصص دارد. او این توانایی های خارق العاده را از مادر مرحومش به ارث برده است. در این بین، هانگ با شخصیت دیگری به نام In-bum آشنا می شود. کلاهبرداری خوش پوش که از روح ها برای منافع شخصی سوء استفاده می کند. سرنوشت آنها را گرد هم می آورد و آنها تیمی را تشکیل می دهند که مصمم به کشف حقیقت پشت تراژدی های خانوادگی خود هستند.

10 سریال کره ای

8. هتل دل لونا (2019)

به هتل دل لونا خوش آمدید، جایی که ارواح مردگان می توانند قبل از ترک دنیا از اقامتی مجلل لذت ببرند! این هتل خالی از سکنه توسط Jang Man-wol اداره می شود. او 1300 سال است که این هتل را به دلیل اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شده اداره می کند. جانگ با گو چان سونگ، مدیر جدید هتل که یک انسان است، همکاری می کند. گو چان سونگ به دلیل معامله ای که 21 سال پیش توسط یک موجود فرازمینی با پدرش انجام شد، مجبور می شود مدیر هتل دل لونا شود.

9. Goblin (2016)

این درام محبوب داستان کیم شین را روایت می کند. اجنه یا جن که موجودی جاودانه با قدرت های خارق العاده است. کیم شین به خاطر جاودانگی نفرین شده است و به دنبال همسر انسانی است که بتواند نفرین را بردارد و او را به آرامش بازگرداند. سرانجام، یک روز، شین با جائه اونتاک ملاقات می کند. دختر جوانی که توانایی دیدن ارواح را دارد. معلوم می شود که او همسر ایده آلی است که کیم شین به دنبال آن بوده است.

10 سریال کره ای

10. مهمان (2018)

پس از وقوع جنایات مرموز با ویژگی های ماورایی، سه نفر با هم متحد می شوند تا راز شیطانی پشت هرج و مرج را کشف کنند: یون هوا-پیونگ، مرد جوانی با توانایی های ذهنی خارق العاده. چوی یون، که یک کشیش مصمم است. و کانگ کیل یونگ که یک کارآگاه با اراده و عدالت خواه است. آنها با هم وقایع ماوراء طبیعی را بررسی می کنند تا با ارواح شیطانی که افراد بیگناه را آزار می دهند مقابله کنند.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا