اخبار روز سینما

تریلر فصل سوم سریال From منتشر شد + تاریخ انتشار

تریلر فصل سوم سریال From بالاخره به همراه تاریخ انتشار دقیق این سریال، در جریان پنل شبکه آمازون ام‌جی‌ام و اپیکس منتشر شد.

تاریخ انتشار فصل سوم سریال از جانب در جریان حضور این سریال در کامیک‌کان سن دیگو توسط MGM+ تایید شد. این سریال ترسناک ماورایی که توسط «جان گریفین» ساخته شده و «هارولد پرینو»، بازیگر سریال لاست را در نقش «بوید استیونز»، کلانتر خودخوانده بازی می‌دهد، توسط «آنتونی» و «جو روسو»، کارگردانان فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی، به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی حمایت می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فصل سوم سریال From منتشر شد

اکنون، در پنل این سریال در SDCC، تایید شده است که فصل سوم این سریال در روز یکشنبه، 22 سپتامبر 2024 (1 مهر 1403) در MGM+ پخش خواهد شد. این سریال معمایی هیجان‌انگیز که تاکنون 20 قسمت داشته، مورد تحسین فراوان طرفداران ژانر وحشت قرار گرفته و حتی از سوی «استفن کینگ»، نویسنده افسانه‌ای ژانر وحشت، حمایت قاطعانه‌ای دریافت کرده است.

اگرچه جزئیات خاص داستان در مورد قسمت آینده فاش نشده است، اما گفته می‌شود که پیامدهای پایان فصل دوم از جانب به عنوان یک احتمال واقعی و وسوسه‌انگیز برای فرار، تکامل خواهد یافت. همچنین گفته می‌شود که ماهیت واقعی شهر که تمرکز اصلی این سریال بوده است، روشن خواهد شد.

در لیست بازیگران این سریال، نام هنرمندانی مانند «هارولد پرینو»، «کاتالینا ساندینو مورنو»، «ایون بیلی»، «دیوید آلپی«، «الیزابت ساندرز»، «شان ماجومدر»، «اسکات مک‌کورد»، «ریکی هی»، «کلوئی ون لندشوت»، «پگاه غفوری» و «آوری کنراد» آمده است.

همچنین، «جان گریفین» نیز به عنوان کارگردان سریال در تولید فصل سوم بازمی‌گردد. انتظار می‌رود که فصل سوم From نیز مانند دو فصل قبلی، در 10 قسمت تولید شده و از شبکه MGM پلاس پخش شود.

داستان سریال From در یک شهر مرموز در آمریکا رخ می‌دهد، جایی که هر کسی که به آن ورود پیدا می‌کند، نمی‌تواند از آن خارج شود. ساکنان این شهر که قبلاً در آن گیر افتاده‌اند، سعی دارند راهی برای فرار از این شهر پیدا کنند. در این شهر، علاوه بر مهمانان جدید، ساکنان ترسناک و باستانی نیز وجود دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فصل سوم From چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا