اخبار روز

قدردانی سرهنگی از عملکرد مثبت یاسین مطهری زاده رئیس کل دادگستری کیش

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین از کیش، مراسم تکریم و معارفه دادستان جزیره کیش با حضور مجتبی گرمی رئیس کل دادگستری هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز امام جمعه کیش مدیران و رؤسای مؤسسات، ادارات و مؤسسات در این جزیره، نمایندگان جوامع و بخش ها. به صورت خصوصی در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص اعتماد و مسئولیت پذیری در نظام حکومت داری اسلامی گفت: در مورد جایگاه و مسئولیت دو دیدگاه وجود دارد. یک دیدگاه مسئولیت را دری نادر می داند و تمام تلاش و مشورت خود را برای رسیدن به آن به کار می گیرد و دیدگاه دیگر در نگاه حکومت اسلامی مشهود است; متصدی منصب را امانتی می داند که نسبت به آن تکلیف و مسئولیت شرعی دارد و همواره خود را در پیشگاه خداوند می داند.

وی تصریح کرد: تصمیمات هر مسئول در کشور ما باید با در نظر گرفتن پیامدهای آن برای جامعه و با توجه به ملاحظات توسعه ایران اسلامی اتخاذ شود. وی خاطرنشان کرد: در بررسی جایگاه و مسئولیت باید به حفظ این امانت، خدمت به مردم و سپردن آن به دیگری توجه شود. این موضوع نمای ساده و طبیعی دارد.

سرهنگی با اشاره به جایگاه دادستان و انقلاب در کشور و اهمیت این جایگاه در جزیره کیش گفت: وظیفه دادستان بسیار سخت است زیرا مصالح عمومی به رسمیت شناخته شده و احقاق حق است و استقبال گسترده مردم و مسئولان در جلسه تجلیل و تشکر از محمد عباسی. او در طول هشت سال خدمت خود به عنوان مدعی العموم، این اهمیت و قدردانی از آن را تأیید می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با قدردانی از موفقیت های یاسین مطهری زاده رئیس دادگستری کیش وی را مدیری شایسته، دلسوز، کارآمد و مدافع حقوق مردم دانست و از زحمات و خدمات محمد عباسی سابق تشکر کرد. دادستان کیش و علی سالمی زاده دادستان و انقلاب کیش آرزوی موفقیت کردند.

وی در پایان خطاب به مسئولان تاکید کرد: زمان خدمت به مردم و تاثیرگذاری در جامعه بسیار کوتاه است بنابراین باید اقداماتی انجام دهیم که منافع و رضایت مردم را تامین کند.

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا