اخبار روز سینما

تریلر فصل پنجم سریال انیمیشنی Solar Opposites منتشر شد

سرویس استریم هولو، در جریان پنل کامیک-کان سن‌دیگو اعلام کرد پس از انتشار تریلر فصل پنجم سریال انیمیشنی Solar Opposites اعلام کرد که این سریال برای فصل 5 تمدید شده است.

همچنین، بازیگران این سریال در پنل اعلام کردند که این سریال یک قسمت ویژه هالووین را در هولو در اواخر امسال منتشر خواهد کرد. فصل پنجم مخالفان خورشیدی قرار است در 12 اوت 2024 (22 مرداد 1403) منتشر شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های سریالی تاریخ سینما

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فصل پنجم سریال انیمیشنی Solar Opposites منتشر شد

این سریال انیمیشنی با رده‌بندی سنی بزرگسالان، خانواده‌ای از بیگانگان را دنبال می‌کند که در زمین گیر افتاده‌اند. صداپیشگان اصلی شامل «دن استیونز»، «توماس میدلدیچ»، «مری مک» و «شان جیامبرون» هستند.

توضیحات رسمی برای فصل پنجم می‌گوید:

اکنون که شرکای ماموریت بیگانه «تِری» (میدلدیچ) و «کوروو» (استیونز) ازدواج کرده‌اند، کل تیم سولار روی ارزش‌های خانوادگی تمرکز کرده‌اند.

 

این سریال توسط «مایک مک‌ماهان»، «جاش بایسل» و «سیدنی رایان» تهیه‌کنندگی اجرایی می‌شود و توسط 20ام تلویژن انیمیشن تولید شده است.

«استیونز» در سال 2023 جایگزین «جاستین رویلند» در صداپیشگی «کوروو» شد. «رویلند» در ژانویه همان سال پس از افشای اتهام خشونت خانگی از این سریال اخراج شد.

هولو در حال حاضر سریال‌های انیمیشن بزرگسال دیگری در برنامه خود ندارد. این استریمر اخیراً فصل دوم 10 قسمتی هیت-مونکی را بر اساس شخصیت کمیک مارول با همین نام منتشر کرده است.

در جریان تریلر فصل پنجم سریال Solar Opposites پی بردیم که تمامی 10 قسمت در تاریخ 12 اوت 2024 (22 مرداد 1403) منتشر شوند. نمایش‌های انیمیشن قبلی هولو شامل مودوک، آوزمز و کراسینگ سوردز بودند. این استریمر با راه‌اندازی یک مرکز کمدی استندآپ جدید که در نوامبر با یک ویژه جیم گافیگان راه‌اندازی می‌شود، فشار بیشتری بر کمدی زنده وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فصل پنجم سریال مخالفان خورشیدی چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا