اخبار روز سینما

تریلر انیمیشن سریالی Creature Commandos منتشر شد

جیمز گان، یکی از مدیران استودیو دی‌سی، در کامیک کان سن دیگو پرده از دنیای سینمایی بازسازی شده خود برداشت و کار را با تریلر انیمیشن سریالی Creature Commandos آغاز کرد.

همچنین در کامیک کان اعلام شد که این سریال در ماه دسامبر (آذر یا دی 1403) منتشر خواهد شد. Creature Commandos برای اولین بار در ژانویه 2023 اعلام شد و ساخت اولین فصل هفت قسمتی آن برای شبکه Max به طور کامل توسط «گان» نوشته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن سریالی Creature Commandos

شخصیت‌های Creature Commandos، تیمی از ابرقهرمانان نظامی را به تصویر می‌کشد. داستان اصلی پیرامون همکاری هیولای «فرانکشتاین» با یک گرگینه، خون‌آشام و گورگون برای مبارزه با نازی‌ها در جنگ جهانی دوم است. نسخه تلویزیونی «گان»، شخصیت «ویزل» از فیلم جوخه خودکشی (2021) و «ریک فلگ» را به عنوان بخشی از کماندوها اضافه می‌کند.

تریلر سریال Creature Commandos را مشاهده کنید:

بازیگران صداپیشه این سریال شامل «دیوید هاربور»، «ایندیرا وارما»، «آلن تودیک»، «ماریا باکالووا»، «زوئی چائو»، «استیو اگی» و… هستند. «وارما» صداپیشگی عروس «فرانکشتاین» را بر عهده دارد؛ «فرانک گریلو» نقش «ریک فلگ» را بازی می‌کند؛ «هاربور» صداپیشگی «اریک فرانکشتاین»، نسخه‌ای از هیولای کلاسیک و معشوقه عروس را بر عهده دارد؛ «چائو» نقش «نینا مازورسکی»، یک دانشمند دوزیست را بازی می‌کند؛ «شان گان» صداپیشگی «جی آی ربات»، یک اندروید نظامی را بر عهده دارد و «تودیک» صداپیشگی «دکتر فسفرس» را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن سریالی Creature Commandos چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا