اخبار روز سینما

سریال Invincible برای فصل چهارم تمدید شد

رابرت کرکمن، خالق سریال Invincible در پنل انیمیشن بزرگسالان آمازون در کامیک کان سن دیگو، اعلام کرد که فصل چهارم این مجموعه ساخته خواهد شد.

 او در این پنل با «ویوین مدرانو»، خالق سریال هزبین هتل، «تراویس ویلیامز»، تهیه‌کننده اجرایی و ستاره اکس ماکینا و «کایل هانتر»، یکی از خالقان انیمیشن سوسیس پارتی همراه بود. «آمازون» همچنین فصل دوم هزبین هتل و سوسیس پارتی را تمدید کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فصل چهارم سریال Invincible ساخته می‌شود

«کرکمن» در طول پنل، لباس جدید آبی و مشکی «مارک» با صداپیشگی «استیون ین» را برای فصل سوم سریال شکست ناپذیر فاش کرد. در کمیک‌ها، «مارک گریسون»، معروف به «اینوینسیبل»، وارد یک دوره تاریک‌تر و خشن‌تر در وسط داستان‌های کمیک می‌شود. لباس جدید که یک تغییر چشمگیر از اسپندکس زرد و آبی اوست، یکی از لباس‌های محبوب طرفداران در کمیک‌ها است.

فصل دوم دو بخشی Invincible پس از اینکه نیمه اول آن در نوامبر گذشته پخش شد، در آوریل به پایان رسید. این سریال ابرقهرمانی در سال 2021 پس از پخش اولین فصل خود برای فصل سوم تمدید شده بود. «کرکمن» گفته است که کار روی فصل سوم همزمان با فصل دوم انجام شده است و انتظار بین فصل‌ها به اندازه فاصله بین دو فصل اول نخواهد بود.

سریال Invincible

«کرکمن» پس از پایان فصل دوم به ورایتی گفت:

همه فصل‌های تقسیم شده را دوست دارند. خوشبختانه، ما همزمان روی فصل دوم و سوم کار کردیم. فکر می‌کنم، متاسفانه، ما خیلی روی فصل 3 پیشرفت کردیم تا چیزی از فصل 2 یاد بگیریم، اما فکر می‌کنم داریم چیزهایی در مورد بهترین روش اقتباس این نمایش یاد می‌گیریم. ما چیزهای مختلفی را در مورد انیمیشن یاد می‌گیریم که کار می‌کنند و کار نمی‌کنند و این باعث بهبود نمایش خواهد شد.

او در ادامه گفت:

من از این نمایش بسیار راضی هستم. من عاشق این هستم که چگونه در حال تبدیل شدن است. من قویاً احساس می‌کنم که فصل 2 بهتر از فصل 1 است، فصل 3 بهتر از فصل 2 خواهد بود. اگر خوش شانس باشیم که ادامه دهیم، امیدوارم بتوانیم به بهبود نمایش تا فصل پایانی که یک محصول کامل بدون هیچ نقصی است ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Invincible چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا