اخبار روز

پرونده زمین خواری 1000 میلیاردی باغ ازگل به کجا ختم شد؟

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، مصطفی پورمحمدی در مناظره های انتخاباتی خطاب به سعید جلیلی گفت: بیژن زنگنه سه سال است که خواستار مناظره درباره کرسنت است، اما شما هم اعلام کرده اید که محل متهم است دادگاه و نه بحث .

به گزارش عصر ایران، هر چند در پرونده کرسنت اتهام خود جلیلی که مسئول اخلال در قرارداد و خسارت چند میلیارد دلاری به ایران است بیشتر است و طبق منطق آن باید به جای آن به دادگاه مراجعه کرد. حضور در مناظره های ریاست جمهوری صورت گرفته است، اما این نوشتار کوتاه درباره موضوع دیگری است که در ادامه اظهارات جلیلی: «جای متهم در دادگاه است نه مناظره» به آن می پردازیم.

داستان کاظم صدیقی و باغ 1000 میلیارد تومانی ازگل را همه به یاد داریم. باغی که در روندی عجیب از اموال حوزه علمیه امام خمینی(ره) خارج شد و به مالکیت صدیقی و فرزندانش در آمد و وقتی ماجرا رسانه ای شد، پس از تکذیب ها و توجیهات ضد و نقیض، سرانجام به بیت العلم بازگردانده شدند. -مال.

به طور طبیعی و قانونی متهم اصلی این پرونده باید کاظم صدیقی می بود که هم حافظ حریم و هم مالک باغ با امضای خودش در دفتر اسناد رسمی بود.

اما او مدعی شد که امضای او در اسناد تاسیس سازمان جعلی بوده و فرد دیگری که به او اعتماد کرده به او خیانت کرده و از این توجیهات بی اطلاع بوده که البته در هیچ دادگاهی از سوی مردم عادی شنیده نمی شود.

به گفته سخنگوی قوه قضائیه، در تاریخ 11 اردیبهشت ماه در سال جاری در این خصوص سیر مراحل قانونی آغاز شد، تحقیقات از سوی همه طرف ها و بررسی های لازم انجام شد.

اما پس از آن نه تنها خبری از ادامه تحقیقات نشد، بلکه کاظم صدیقی نیز کاملاً ساده و مانند گذشته به نماز جمعه بازگشت و مانند جمعه این هفته مردم را به تقوا دعوت کرد.

حالا وقت آن است که بپرسیم پرونده 1000 میلیاردی باغ ازگل به کجا ختم شد؟ آیا از کاظم صدیقی به عنوان انتقال دهنده و خریدار باغ تحقیق شد؟ آیا دیگران مقصر بودند؟ در مورد فردی که صدیقی مدعی جعل امضای خود در اساسنامه سازمان است چطور؟ پسران صدیقی که صاحب زمین بودند چطور؟!

27211

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا