اخبار روز سینما

جزئیات جدید ساخت پایتخت 7







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین؛ مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم در گفت وگویی درباره روند ساخت سریال «پایتخت 7» و با تاکید بر اینکه ساخت این سریال هنوز آغاز نشده است، درباره شبهات مطرح شده درباره شروع تصویربرداری این سریال توضیح داد: «پایتخت 7» هنوز منتشر نشده و حتی یک طرح آزمایشی هم از این سریال اتخاذ نشده است.

وی درباره تعامل صداوسیما با گروه تولید «پایتخت» توضیح داد: در تعامل با تیم «پایتخت» اتفاقات خوبی چه گروه تولید و چه مدیران سازمان صداوسیما افتاد. فیلمنامه فیلمنامه زیر نظر محسن تنابنده خیلی وقته سر جایش هست، رفت و برگشت داره، ویرایش میشه و مشکلی نداره.

رئیس مرکز سیمافیلم در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه فیلمنامه هنوز کامل نشده است آیا فیلمنامه کامل است تا کلید کار کند؟ وی توضیح داد: این جمله را از خود آقای سیروس مقدم شنیدم و برای حمایت از ایشان می گویم که در هیچ فصلی از پایتخت بدون فیلمنامه روی صحنه نرفتند. این سریال نیز همین روند را دنبال می کند. با این حال، نظرات ممکن است در هر دوره متفاوت باشد و تعاملات ممکن است ماهیت متفاوتی داشته باشد. به قول خودشان شرایطی که برایشان ایجاد شده شرایط مساعدی است.

نقویان درباره پیش تولید «پایتخت 7» نیز توضیح داد: با توجه به اینکه «پایتخت» پس از پنج سال ادامه دارد، پیش تولید گسترده ای دارد. چون باید روی یکسری چیزها از ابتدا سرمایه گذاری کرد. این اقدامات در حال انجام است و در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد. اعلام رسمی خواهیم کرد.

رئیس مرکز سیمافیلم همچنین در بخشی دیگر از این گفتگو توضیح داد که وقتی گفته می شود سریالی منتشر نشده است در واقع پخش نشده و رسانه ها اخبار و اطلاعات سیمافیلم را دنبال کنند.

نقویان در پایان یادآور شد که گفتگوهای رادیو تلویزیونی با تیم پایتخت از تیرماه سال گذشته آغاز شد.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا