اخبار روز سینما

شروع «اخراجی ۴» / اکبر عبدی و امین حیایی حذف شدند؟







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، ابوالفضل در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا که خبر نگارش فیلمنامه «اخراجی ها 4» را اعلام کرد، به همراه بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی ها» درباره ساخت این فیلم گفت. نسخه جدید این فیلم: و نویسنده این فیلم به من گفت که انشالله امسال با Eviction 4 شروع می کنیم.

وی افزود: با توجه به صحبت های کارگردان فیلم می دانم که فیلمنامه و داستان آن بسیار جذاب خواهد بود.

این بازیگر توضیح داد: بخشی از صحبت های ما در مورد بازیگران بود; یک نکته این است که برخی از آنها ممکن است درگیر پروژه باشند و نکته دیگر اینکه برخی از آنها که نقش های کلیدی را بر عهده داشتند، قدیمی هستند و ممکن است مانند گذشته سرحال نباشند.

این همراه ادامه داد: تصمیم بر این شد که نقدی جدی در این زمینه بنویسیم تا از بازیگران خوب «اخراجی ها» و همچنین مخاطبانی که به شدت قدردان دهمکی هستند و همچنین فصل جدید این فیلم ساخته شده، بهره ببریم. شما اصرار دارید که فیلم جذابی است.

وی درباره درخواست مردم از «اخریزی 4» گفت: تقریباً هرجا که رفتیم اولین سوالی که از ما پرسیدند این بود که «اخریزی جدید نمی‌سازی؟» این تقاضا به حدی بود که ده نمکی تصمیم گرفت به نظر مردم احترام بگذارد و فصل چهارم «اخراجی ها» را تولید کند.

چندی پیش اکبر عبدی با حضور در برنامه «شب خوش» در گفت و گو با مهران غفوریان از ساخت فیلم «اخراجی های صفر» که روایتگر فصل اول این فیلم است، خبر داد. صفر در پاسخ به این سوال که فصل پیش رو فصل چهارم است یا صفر، تاکید کرد: فیلمی که در حال تولید است «اخراجی 4» است و تقریباً به زمان حال برمی گردد.

وی درباره نسخه صفر این فیلم گفت: Zero Evictions قطعا ایرادات و مشکلات زیادی دارد; مثلاً اگر بخواهیم بازیگران را به آن سن برگردانیم، کار نه تنها سخت می شود، بلکه اصلاً مورد قبول مخاطب قرار نمی گیرد و از طرفی ممکن است مجبور شویم بازیگران را برای انجام آن تغییر دهیم. و سپس ممکن است مخاطب با آن موافق نباشد. دوست داشتن این فیلم با بازیگران اصلی آن را کنار نگذارید.

این بازیگر ادامه داد: فصل چهارم ممکن است مانند فصل دوم و سوم چند بازیگر معروف را به «آوارگان» اضافه کند، اما تیم اصلی باید باقی بماند.

این همراه در پایان با اشاره به اینکه زمان تولید قطعی شده است، یادآور شد: زمان شروع تولید مشخص نیست و هم اکنون ده نمکی در حال انجام کارهای نهایی بر روی فیلمنامه است تا با یک داستان خوب برای این فصل نیز مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

لازم به ذکر است اکبر عبدی، امین حیایی، سپند امیرسلیمانی، محمدرضا شریفی نیا، سیدجواد هاشمی، نگار فرزنده و…

آخرین فصل این فیلم، «اخراجی ها 3» در سال 1388 فیلمبرداری شد و داستان آن از جایی شروع می شود که جنگ تمام شده، آوارگان و همرزمانشان به شهر بازگشته اند و هر کدام به دنبال کسب و کاری هستند. یک برنامه زنده تلویزیونی سعی دارد چند مبارز را به یک برنامه دعوت کند، وضعیت فعلی نامطلوب است یکی رزمان او را به بیمارستان می برد اما به دلیل حوادثی که در شهر رخ می دهد دیر می رسد و به شهادت می رسد.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا