اخبار روز سینما

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد و با داستانی جذاب و خلاقانه، علاقمندان سینما را برای تجربه‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی به سینماها خواهد کشاند.

«استیون اسپیلبرگ»، کارگردان مشهور آمریکایی، قصد دارد روی فیلم جدیدش کار می‌کند که قرار است در ماه مه سال 2026 در سینماها اکران شود. این فیلم که هنوز اسم رسمی ندارد، به عنوان یک فیلم اتفاقی اصلی توصیف شده و گویا داستانش درباره یوفوها خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


عنوان فیلم جدید استیون اسپیلبرگ مشخص شد

جدیدترین اطلاعات نشان می‌دهد که نام این فیلم احتمالاً The Dish (بشقاب) خواهد بود. همچنین، بازیگرانی مثل «امیلی بلانت» و «جوش اوکانر» به گروه بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند. فیلمبرداری در فوریه 2025 در نیوجرسی و آتلانتا شروع خواهد شد.

فیلم جدید استیون اسپیلبرگ

این فیلم یک داستان دو نفره را بازگو خواهد کرد و «اسپیلبرگ» خودش فیلمنامه را نوشته است. این بار، بر خلاف فیلم‌های قبلی این کارگردان، «تونی کوشنر» در نوشتن فیلمنامه همکاری ندارد.

«استیون اسپیلبرگ» با فیلم‌های معروفی مثل آرواره‌ها، ملاقات نزدیک از نوع سوم، فهرست شیندلر، ای. تی. و جنگ‌های صلیبی، به عنوان یکی از بهترین کارگردان‌های تاریخ سینما شناخته شده است. آخرین فیلم‌های موفق او نیز فابلمن‌ها و داستان وست ساید بوده‌اند.

به نظر می‌رسد که فیلم جدید «اسپیلبرگ» هم یکی از آثار مهم و تاثیرگذار او خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید استیون اسپیلبرگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Worldofreel

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا