اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

۴۶ نفر برنده کمک‌هزینه یک‌میلیاردی «باانرژی» شدند+ اسامی

 مرحله نخست قرعه‌کشی پویش سراسری «باانرژی» برگزار و برندگان کمک هزینه یک میلیارد ریالی معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، قرعه‌کشی مرحله نخست پویش سراسری «باانرژی، پنجم مردادماه، همزمان با عید غدیر در برنامه تلویزیونی «باانرژی» شبکه نسیم برگزار و اسامی برندگان امروز اعلام شد.

حسین اشکانی از مازندران، قاسم قاسمی از فارس، رقیه خوش‌بین از آذربایجان شرقی، اسماعیل محمدعلی‌زاده از آذربایجان شرقی، خسرو هاشمی از فارس، سکینه طائی‌زاده از فارس، کمال آبادیان‌ کواری از فارس، غلامحسین غضنفری از خراسان، مراقب صباحی‌مقدم از خوزستان، مهسا شاه امیریان از خوزستان، الهام نجاتی از خوزستان، قمر سلطان اسماعیلی از خوزستان، محمد حسین احمدی بلوطکی از خوزستان، محمد خالدی از آذربایجان غربی، سیدعلی اکبر مجتبوی از مازندارن، عبدالقادر فخاری از هرمزگان، اسمعیل جابری قشمی از هرمزگان، حسین زمانی از هرمزگان، محمدجواد قاسمی از هرمزگان، کلثوم آبکار از هرمزگان، جواد عسکری از خراسان، سعید علی‌عسگری از اصفهان، اسماعیل بروشک از سیستان و بلوچستان، احمد اکبری از ایلام، مهدی وحیدنیا از ایلام، محمد غلامی کلاگری از مازندارن، ایران علینژاد از مازندارن، بابک مهدوی از مازندارن، محمدحسن فالحی از خوزستان، سهراب داودی از خراسان، معصومه غلامی از مرکزی، ابو ابوالفضل نوروزی بزچلویی از مرکزی، منیر ارتکل از مرکزی، مهدی سبزبشنویی از مرکزی، ابوالفضل کاظمی از اصفهان، نعمت‌اله خشنود خانیمنی از فارس، عزیز مرادی از کرمانشاه، حسین فرحناکی از کرمانشاه، یوسف یارمحمدی از کرمانشاه، سبزوار لیموچی از خوزستان، عبدالحسن عساکری از خوزستان، علی خلیلی‌فر از خوزستان به عنوان برندگان خوش شانس کمک‌هزینه یک میلیارد ریالی مرحله نخست پویش سراسری باانرژی معرفی شدند.

به گفته دست‌اندرکاران، اسامی تعداد دیگری از برندگان خودرو و کمک‌هزینه یک‌میلیارد ریالی مرحله نخست پویش، در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

پویش باانرژِی که از ابتدای اردیبهشت ماه‌ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت، پویشی کشوری با هدف کاهش مصرف برق در بخش خانگی است.

علاقه‌مندان تنها با ۱۵ درصد صرفه‌جویی و استمرار در کاهش مصرف برق، شانس برنده شدن یکی از ۳۰۰ خودروی اتومات یا میلیاردها تومان کمک هزینه پویش را دارند. درصورت عضویت در اپلیکیشن «باانرژی» و به کاربستن راهکارهای صرفه جویی ارائه شده در آن، شانس برنده شدن فرد افزایش نیز می‌یابد.

امکان مشارکت در این پویش برای همه هموطنان وجود دارد و تنها کافی است به سایت پویش به آدرس اینترنتی www.ba-energy.ir مراجعه یا اپلیکیشن باانرژی را نصب کنید.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا