«تخلیه 4» انجام شد

به گزارش خبر پی ام آپ به نقل از فارس، ابوالفضل با اعلام اینکه فیلمنامه فیلم «اخراجی 4» به همراه بازیگر فیلم «اخراجی» نوشته شده است، درباره ساخت نسخه جدید این فیلم گفت: : مسعود ده نمکی کارگردان و نویسنده فیلم که دیروز درباره او صحبت کردم به من گفت انشالله امسال «تبعید 4» را شروع می کنیم و افزود: تا جایی که کارگردان فیلم با او صحبت کرده است. من می دانم که فیلمنامه و داستان بسیار جالب خواهد بود. این بازیگر گفت: بخشی از صحبت های ما شامل بازیگران بود. یک نکته این است که ممکن است برخی درگیر این پروژه باشند، نکته دیگر این که برخی از بازیگران کلیدی قدیمی هستند و ممکن است مانند گذشته شاداب نباشند. به اصرار آنها بود که «اخراجی ها» به فیلمی جذاب برای مخاطب تبدیل شود که دهمکی برای آن ارزش زیادی قائل است و فصل جدیدی از این فیلم ساخته شود.

وی در تشریح مطالبات شهروندان از «اخریزی 4» گفت: تقریباً به هر کجا که می رویم اولین سوالی که از ما می پرسند این است که «اخریزی جدید نمی سازید؟ اتفاق افتاد؛ این تقاضا به حدی بود که ده نمکی تصمیم گرفت به افکار عمومی احترام بگذارد و فصل چهارم «اخراجی ها» را تولید کرد.

اکبر عبدی که چندی پیش در برنامه «شب خوش» حضور داشت، در گفت و گو با مهران غفوریان از ساخت فیلم سینمایی «اخراجی های صفر» که روایتگر فصل اول این فیلم است، خبر داد. صفر در پاسخ به این سوال که فصل بعدی فصل چهارم خواهد بود یا صفر، تاکید کرد: این فیلم در دست تولید «اخراجی 4» است و تقریباً به امروز بازمی گردد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما