اخبار روز

ضربه بزرگی برای تنیس ایتالیا؛ سینر از المپیک کنار رفت

یانیک سینر، تنیسور شماره یک ایتالیایی به دلیل بیماری المپیک پاریس را از دست داد. این اتفاق ضربه جدی به امیدهای ایتالیا برای کسب مدال در این رقابت ها وارد کرد.

تنیسور ایتالیایی به دلیل بیماری بازی های المپیک پاریس را از دست داد.

به گزارش فارس، جانیک سینر تنیسور شماره یک جهان اعلام کرد که به دلیل بیماری و التهاب لوزه از المپیک پاریس انصراف داده و امید ایتالیا برای کسب اولین مدال تنیس خود در این بازی ها از سال 1924 را بر باد داد.

اوایل امسال، سینر اولین عنوان گرند اسلم خود را در مسابقات آزاد استرالیا کسب کرد و به نیمه نهایی مسابقات آزاد فرانسه رسید.

سینر در پستی در توییتر نوشت: با اندوه فراوان به شما اطلاع می‌دهم که متأسفانه نمی‌توانم در بازی‌های المپیک پاریس شرکت کنم، پس از یک هفته تمرین خوب روی خاک رس، احساس ناراحتی کردم. چند روزی استراحت کردم، اما دکتر در حین ویزیت متوجه التهاب لوزه شد و شدیداً به من توصیه کرد که بازی نکنم.

وی افزود: شکست در المپیک برای من ناامید کننده است زیرا یکی این یکی از اهداف اصلی من در این فصل بود. من مشتاقانه منتظر بودم که در این رویداد بسیار مهم کشورم را سربلند کنم. برای همه ورزشکاران ایتالیایی که در خانه حمایت خواهم کرد، آرزوی موفقیت دارم.

بنابراین، نواک جوکوویچ در قرعه کشی یک تورنمنت تنیس در لیست اولیه قرار می گیرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا