اخبار روز سینما

تولید «اخراج 4» اواخر امسال آغاز خواهد شد

ابوالفضل علاوه بر اعلام خبر نگارش فیلمنامه «اخراجی ۴» درباره ساخت نسخه جدید این فیلم گفت: دیروز وقتی با مسعود ده نمکی کارگردان و نویسنده این فیلم صحبت کردم، او در این مورد به من گفت انشالله امسال با “Ejected 4” شروع خواهد کرد.

بازتاب آنلاین، ابوالفضل به همراه بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی ها» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران توانا از نگارش فیلمنامه «اخراجی ۴» خبر داد و درباره ساخت نسخه جدید این فیلم گفت. فیلم: دیروز با کارگردانی مسعود ده نمکی. و نویسنده این فیلم به من گفت که انشالله امسال با «شر ۴» شروع می کنیم.

وی افزود: با توجه به صحبت های کارگردان فیلم می دانم که فیلمنامه و داستان آن بسیار جذاب خواهد بود.

این بازیگر توضیح داد: بخشی از صحبت های ما در مورد بازیگران بود; یک نکته این است که ممکن است عده ای درگیر پروژه باشند و نکته دیگر اینکه برخی از کسانی که نقش های کلیدی را بازی کرده اند قدیمی هستند و ممکن است مثل قبل سرحال نباشند.

این همراه ادامه داد: مقرر شد برای بهره مندی بازیگران خوب نقش آفرینی در «اخراجی ها» و همچنین برای مخاطبانی که ده نمکی برای آنها اهمیت زیادی قائل است، این موضوع بررسی جدی صورت گیرد و برای ساخت فصل جدید این فیلم همچنین اصرار داشتید که فیلم جذابی است.

وی درباره درخواست مردم از «اخریزی 4» گفت: تقریباً هرجا که رفتیم اولین سوالی که از ما پرسیدند این بود که «اخریزی جدید نمی‌سازی؟» این تقاضا به حدی بود که ده نمکی تصمیم گرفت به نظر مردم احترام بگذارد و فصل چهارم «اخراجی ها» را تولید کند.

چندی پیش اکبر عبدی با حضور در برنامه «شب خوش» در گفت و گو با مهران غفوریان از ساخت فیلم «اخراجی های صفر» که روایتگر فصل اول این فیلم است، خبر داد. صفر در پاسخ به این سوال که فصل پیش رو فصل چهارم است یا صفر، تاکید کرد: فیلمی که در حال تولید است «اخراجی 4» است و تقریباً به زمان حال برمی گردد.

وی درباره نسخه صفر این فیلم گفت: Zero Evictions قطعا ایرادات و مشکلات زیادی دارد; مثلاً اگر بخواهیم بازیگران را به آن سن برگردانیم، کار نه تنها سخت می شود، بلکه اصلاً مورد قبول مخاطب قرار نمی گیرد و از طرفی ممکن است مجبور شویم بازیگران را برای انجام آن تغییر دهیم. و سپس ممکن است مخاطب با آن موافق نباشد. دوست داشتن این فیلم با بازیگران اصلی آن را کنار نگذارید.

این بازیگر ادامه داد: فصل چهارم ممکن است مانند فصل دوم و سوم چند بازیگر معروف را به «آوارگان» اضافه کند، اما باید تیم اصلی را حفظ کرد.

این همراه در پایان با اشاره به اینکه زمان تولید قطعی شده است، یادآور شد: زمان شروع تولید مشخص نیست و هم اکنون ده نمکی در حال انجام کارهای نهایی بر روی فیلمنامه است تا با یک داستان خوب برای این فصل نیز مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

لازم به ذکر است اکبر عبدی، امین حیایی، سپند امیرسلیمانی، محمدرضا شریفی نیا، سیدجواد هاشمی، نگار فرزنده و…

آخرین فصل این فیلم، «اخراجی ها 3» در سال 2009 ساخته شد و داستان آن از زمانی آغاز می شود که جنگ تمام می شود، اخراجی ها و همرزمانشان به شهر بازگشته اند و هر کدام به دنبال کسب و کاری هستند. یک برنامه زنده تلویزیونی سعی دارد چند مبارز را به یک برنامه دعوت کند، وضعیت فعلی نامطلوب است یکی اعظم رزمان به بیمارستان می رود اما به دلیل حوادث شهر دیر به بیمارستان می رسد و در نهایت جان می دهد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا