اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

دمای تهران امروز به ۴۰ درجه می رسد/ هشدار بارش تگرگ به ۱۳ استان

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: کمینه دمای هوای تهران به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید و بیشینه دما نیز به بیش از ۴۰ درجه می‌رسد.

 

به گزارش مهر، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی کشور، گفت: امروز و فردا (۴ و ۵ مردادماه) بارندگی‌ها همراه با وزش باد شدید در استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل پیش‌بینی شده است که در برخی مناطق همراه با بارش تگرگ است.

 

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: در ساعات بعد از ظهر و شب، مناطقی از آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، ارتفاعات تهران، زنجان، قزوین، البرز، سمنان، کرمان و سیستان و بلوچستان و هرمزگان، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید دارند که در مناطق مستعد بارش تگرگ نیز پیش‌بینی شده است.

 

رفیعی با اعلام تداوم بارش‌ها تا اواسط هفته در کشور، تصریح کرد: در مناطقی از شرق، جنوب‌شرق، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعت‌ها، وزش باد شدید است که سبب کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

 

این مسؤول افزود: آسمان تهران صاف تا کمی ابری است و در برخی ساعت‌ها وزش باد دارد. کمینه دمای پایتخت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید و بیشینه دما نیز به بیش از ۴۰ درجه می‌رسد.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا