سرگرمی

هدف نهایی زندگی شما با توجه به ماه تولدتان چیست؟

بازتاب آنلاین، شاید شما هم یکی از آن دسته افرادی باشید که از شما می پرسند هدف واقعی شما در زندگی چیست و انرژی خود را کجا باید متمرکز کنید. اخترشناسان بر این باورند که شغل شما در ستاره ماه شما نوشته شده است و باید انرژی خود را روی دستیابی به هدفی متمرکز کنید که ماه تولد شما تعیین می کند.

عنصر آتش

متولدین ماه هایی که عنصر وجودشان آتش است، از جمله برج حمل، اسد و قوس، جسور و خلاق هستند. انرژی سیری ناپذیر آنها به دیگران الهام می بخشد.

قوچ (1) فروردین – ۳۰ فروردین)

برج حمل که یکی یکی از رقابتی ترین و جاه طلب ترین صورت فلکی است، از پیشرفت و موفقیت برخوردار است. شما در هر زمینه ای که کار می کنید راه خود را می سازید.

چه در هنر و چه در فن آوری، مسئولیت را بر عهده بگیرید و روی توسعه چیز جدیدی برای بهبود جامعه تمرکز کنید.

برج اسد (A مرداد – ۳۱ مرداد)

مانند درختان همیشه سبز، متولدین علامت لئو بدون توجه به شرایط همیشه درخشان باقی می مانند. متولدین ماه های دیگر شما را به خاطر اراده و روحیه باورنکردنی شما تحسین می کنند.

بر توانایی خود برای بهترین استفاده از یک موقعیت بد تکیه کنید. از شخصیت آتشین و شوخ طبعی غیرقابل انکار خود برای تحریک اطرافیان خود استفاده کنید.

برج قوسی (1 آذر – ۳۰ آذر)

هدف نهایی زندگی شما با توجه به ماه تولدتان چیست؟

این افراد از کشف چیزهای جدید و رشد لذت می برند. آنها نگرش مثبتی به زندگی دارند و از این واقعیت که همیشه چیز جدیدی وجود دارد قدردانی می کنند.

هدف شما در زندگی باید الهام بخشیدن به دیگران با مثبت اندیشی و اشتیاق تزلزل ناپذیر خود برای زندگی باشد. افراد دیگر را به سفر اکتشافی خود ببرید.

عنصر آنها

متولدین نشانه های جوزا، ترازو و دلو با عنصر هوا بسیار اجتماعی و فوق العاده باهوش هستند.

برج جوزا (31 اردیبهشت ماه – ۲۹ خرداد)

متولدین علامت جوزا خوش صحبت و آرام هستند.

به یاد داشته باشید که مراقب اطرافیان خود باشید، اما به روحیه آزاد خود نیز تکیه کنید. شما بدون شک ایده آزادی را در اطرافیانتان القا خواهید کرد.

برج میزان (1 مهر – ۳۰ مهر)

هدف نهایی زندگی شما با توجه به ماه تولدتان چیست؟

متولدین زیر میزان در موقعیت هایی که نیاز به نگرش منصفانه، منطقی و مودبانه دارند، خوب عمل می کنند.

هدف بزرگ زندگی برای ترازو، استفاده از یک ذهن تحلیلگر و یک موضع بی طرفانه در مبارزه برای عدالت در این جهان است.

برج دلو (30 دی – ۲۹ بهمن)

افرادی که در زیر علامت دلو متولد می شوند اغلب سرکش ترین نشانه ها در نظر گرفته می شوند و دوست دارند از قراردادها سرپیچی کنند. آنها خلاقیت و اصالت را بیش از هر چیز ارزش قائل هستند و عاشق شکستن کلیشه ها هستند.

هدف شما در زندگی الهام بخشیدن به همان روحیه در دیگران است. افراد را تشویق کنید تا مسیر خود را بسازند و به غرایز خود اعتماد کنند.

عنصر آب

نشانه های سرطان، عقرب، حوت، آب را به عنوان عنصر ضروری خود دارند. آنها از نظر عاطفی در دسترس ترین هستند، همدل خوبی هستند و در روابط خود با دیگران چیزهای زیادی برای ارائه دارند.

سرطان (30) خرداد – ۳۱ تیر)

هدف نهایی زندگی شما با توجه به ماه تولدتان چیست؟

متولدین این علامت توانایی باورنکردنی در برداشتن ظریف ترین نشانه های غیرکلامی دارند. هوش عاطفی آنها بی رقیب است و این باعث می شود افراد همدل خوبی باشند.

شما یک پشتیبان عاطفی عالی هستید و همیشه شانه ای برای گریه کردن فراهم می کنید. به این قدرت تکیه کنید و فراموش نکنید که قدرت عشق بی قید و شرط را به دنیا نشان دهید.

عقرب (1) آبان – ۳۰ آبان)

عقرب ها برای رویارویی با چیزهای تاریک زندگی شجاعت رشک برانگیزی دارند. هیچ چیز یک عقرب را از رفتن به دنبال چیزی که می خواهد باز نمی دارد. آنها اغلب مرموز و پیچیده هستند.

هدف عقرب در زندگی این است که به دیگران نشان دهد هر چیزی ممکن است، به شرطی که اشتیاق و انگیزه داشته باشید. متولدین این ماه سایر علائم را تشویق می کنند تا از منطقه راحتی خود خارج شوند.

ماهی ها (30 بهمن – ۲۹ اسفند)

متولدین این ماه هنگام کمک به دیگران در بهترین حالت خود هستند. متولدین این ماه بسیار خیرخواه و دارای انرژی خلاق و معنوی هستند.

هدف شما در زندگی تشویق دیگران به استفاده از قدرت ابراز وجودشان است. به این ترتیب، می توانید به گرد هم آوردن افراد در عمیق ترین سطوح کمک کنید.

عنصر خاک

عنصر وجود برای متولدین نشانه های ثور، سنبله و جوزا خاک است. این صورت های فلکی کاربردی ترین و پایدارترین و در عین حال مادی ترین هستند.

برج ثور (31 فروردین – ۳۰ اردیبهشت ماه)

برج ثور در همه زمینه های زندگی خود، از شغل گرفته تا روابطشان، پایدار هستند. البته این امر آنها را از تشنگی اموال مادی باز نمی دارد.

به عنوان یک صورت فلکی که عاشق به دست آوردن دارایی و ثروت مادی و همچنین ثبات در روابط شماست، تامین نیازهای عزیزانتان هدف نهایی شماست.

برج ثور (1 شهریور – ۳۱ شهریور)

متولدین علامت قوس دارای روحیه خدمت گرا هستند که باعث می شود در هر محیط کاری با ارزش باشند. آنها همیشه چیزی برای اضافه کردن دارند.

آنها افرادی شجاع و قابل اعتماد هستند که هدفشان از زندگی تلاش برای بهبود جامعه است.

برج جدی (1 دی – ۲۹ دی)

جاه طلبانه ترین صورت فلکی می تواند بر هر چیزی در مسیر خود غلبه کند. آنها سخت کوش هستند و در عین حال اطرافیان خود را بالا می برند.

هدف شما از زندگی این است که به دنیا قدرت پرورش و حمایت بی قید و شرط و تزلزل ناپذیر دیگران را نشان دهید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا