اخبار روز

پرداخت وام 100 میلیونی تعمیر خودرو

وام | مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: با توجه به قیمت اقلام، هزینه ها و شرایط اقتصادی بسیاری از رانندگان در تعمیر خودرو با مشکل مواجه شدند. ما به ون فکر کردیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: با برنامه ریزی شهرداری تا پایان امسال 900 جایگاه شارژ خودرو دیگر اضافه می شود و با این تعداد به راحتی می توانیم نزدیک به 40 هزار خودروی برقی را برای شارژ تحت پوشش قرار دهیم.

شادی مالکی تصریح کرد: یک مشکل بزرگ در مدیریت شهری فرسودگی ناوگان در حوزه حمل و نقل است که در تهران حدود 80 هزار تاکسی داریم که بیش از نیمی از آنها فرسوده و دارای مشکلات فنی و ایمنی هستند. در شهر اجرا کنید

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: سه خودرو برای نوسازی تاکسی ها پیشنهاد شد در حالی که سال گذشته تنها یک خودرو در طرح نوسازی مورد استفاده قرار گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر این به زودی خودروهای برقی نیز وارد می شود و شهر تهران با استفاده از ظرفیت و پتانسیل شرکت های داخلی با وزارت صنعت، معدن و تجارت تفاهم نامه ای منعقد کرده است که بر اساس آن تاکسی این سازمان با 5 خودروساز داخلی قرارداد منعقد کرد. بر این اساس تا به امروز قرارداد 10 هزار خودروی برقی وارداتی امضا شده و فراخوان اولین قطعه این خودروهای برقی در سایت این سازمان منتشر شده است.

به گفته وی، تاکنون 1000 خودرو وارد تهران شده و برای 200 خودرو از این تعداد پلاک تاکسی صادر شده است.

ملکی گفت: خوشبختانه این تاکسی ها در سطح شهر و در نقاط شلوغ و آلاینده و همچنین در مناطقی که نیاز به خدمات ویژه مانند فرودگاه و راه آهن دارند به صورت ویژه فعالیت می کنند و زیرساخت های شارژ برای آنها در شش نقطه از شهر وجود دارد. شهر بوده است. خدمات مشتری به ازای هر 300 وسیله نقلیه در شهر در دسترس است و جای نگرانی نیست.

وام 100 میلیونی نوسازی 40 هزار تاکسی در تهران تا پایان امسال

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اضافه کرد: با برنامه ریزی شهرداری تا پایان سال 900 جایگاه شارژ خودرو اضافه می شود و با این تعداد به راحتی می توانیم نزدیک به 40 هزار خودروی برقی را تحت پوشش قرار دهیم. و مشکلی برای شارژ تاکسی برقی وجود نخواهد داشت

وی ادامه داد: گذار به خودروهای برقی منجر به هوای پاک می شود و در همه شهرهای بزرگ یک معضل جدی است.

ملکی در خصوص نوسازی 40 هزار دستگاه خودرو تا پایان امسال گفت: طبق توافقاتی که با وزارت امنیت داریم شاهد نوسازی 40 هزار دستگاه خودرو خواهیم بود که تا پایان سال 1392 به اتمام می رسد.

پرداخت 100 میلیون وام تعمیر خودرو به رانندگان تاکسی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: برای اولین بار در سازمان تاکسیرانی برای تعمیر خودرو وام می دهیم. تاکسی های زیادی در تهران وجود دارند که دارای نقص فنی و آلایندگی هستند اما این موارد در طرح بازتوانی لحاظ نشده است زیرا خودرو باید به سن فرسودگی یا 12 سالگی برسد.

وی ادامه داد: با توجه به قیمت اقلام، قیمت تمام شده و شرایط اقتصادی بسیاری از رانندگان برای تعمیر خودرو با مشکل مواجه شدند و نتوانستند برای تعمیر خودرو تا سقف 80 میلیون تومان برای خودروهای سواری و 100 میلیون تومان معاینه فنی دریافت کنند. وانت.”

ملکی افزود: راننده نیازی به پرداخت وجه ندارد و تعمیرات خودرو فقط با مراجعه به نمایندگی های ارائه شده انجام می شود و صورت وضعیتی را که آژانس از بانک برای ما ارسال می کند، پرداخت می کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به سقف بالای تسهیلات ارائه شده، گفت: برای تسهیلات تعمیر خودرو امسال تا 5 هزار خودرو در نظر گرفته ایم.

وی توضیح داد: برای خودروهای برقی طبق توافقاتی که با گروه خودرو داریم، از سوی گروه خودرو امداد می شود، به عنوان مثال برای خودروی برقی که در حال حاضر ثبت نام می کنیم 600 میلیون تومان است و گروه خودرویی نیز همین میزان را پرداخت می کند. کارمزد 8 درصد راننده خدمات را ارائه می دهد.

درخواست سازمان تاکسیرانی از اولیای دانش آموزان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: سامانه سرویس مدارس دانش آموزان در وزارت کشور راه اندازی شده است و از اولیای دانش آموزان می خواهیم برای سرویس مدارس ثبت نام کنند. تاکنون 22000 دانشجو ثبت نام کرده اند و 120 شرکت نیز تمایل خود را برای مشارکت اعلام کرده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه برای تایید و احراز صلاحیت شرکت های ارائه دهنده به متقاضیان و همچنین رانندگان تاکسی و رانندگان فعال در این محدوده از مقصد به زمان نیاز داریم تا بررسی مدارک انجام شود هرچه زودتر کار این سامانه به اتمام برسد. البته هر چه زودتر سامانه پشتیبانی توسط جامعه تهران معرفی شود.

تسنیم

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا