بازگشت مهران مدیری با برنامه جدید/زمان پخش برنامه جدید مهران مدیری


به گزارش بازتاب آنلاین مهران مدیری خواننده، بازیگر و کارگردان مشهور ایرانی است. مهران مدیری بعد از برنامه اسکار موفق شد. مهران مدیری بعد از سریال «اسکار»، رئالیتی شو جدید خود «گل یا پوچ» را با اجرای خودش معرفی کرد که از 16 مرداد ماه روی پلتفرم های نمایش خانگی عرضه می شود.

مهران مدیری پس از سریال «اسکار»، رئالیتی شوی جدیدی به نام «گل یا پوچ» را تولید کرده است که از یکشنبه 16 مرداد ماه روی آنتن رفت. یکی با پلتفرم‌های تماشای خانه شروع کنید. این برنامه توسط مهران مدیری در قالب نمایش نوستالژیک اجرا می شود و گروه تولید را محمد اسدزاده، فرید ناظر فصیحی، علیرضا علویان و … تشکیل می دهند. مهران مدیری مجری این برنامه است و کارگردان برنامه نیست.

با رئالیتی شو گل یا پوچ مهران مدیری آشنا شوید

پس از موفقیت سریال «اسکار»، مهران مدیری یک رئالیتی شو با نام «گل یا پوچ» را راه اندازی کرد. این برنامه از یکشنبه 16 مردادماه پخش می شود. یکی با پلتفرم‌های تماشای خانه شروع کنید.

«گل یا مزخرف»: برنامه نوستالژیک و جذاب

«گل یا پوچ» که توسط مهران مدیری به عنوان یک بازی نوستالژیک معرفی شده، قرار است میزبان چهره های مختلف باشد. مهران مدیری این بار کارگردان برنامه نیست اما به عنوان مجری برنامه را اجرا می کند.

نحوه اجرای برنامه و تیم تولید

گروه های مختلفی در هر قسمت از برنامه به رقابت می پردازند و نسخه جدیدی از بازی «گل یا احمق» را با تکنیک های مختلف ارائه می دهند. گروه تولید «گل یا پوچ» شامل محمد اسدزاده به عنوان مدیر پروژه، فرید ناظرفصیحی به عنوان مدیر هنری، علیرضا علویان در طراحی و آهنگسازی صدا، نرگس صمیمی در تدوین، محمدرضا درخشان به عنوان کارگردان تلویزیون و سهیل دانش اشراقی در صحنه و دکور هستند. طرح. حسن صفری مدیر تولید، پوپک مظفری دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، بهنام راد کارگردان موسیقی و گلاره دربندی طراح صحنه و لباس هستند. همچنین پوستر اصلی برنامه توسط مجید کاشانی طراحی شد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما