اخبار خودرو

اعلام قیمت نهایی ری را ؛ اولین کراس اوور ملی میلیاردی شد!

اعلام قیمت نهایی ری را ؛ اولین کراس اوور ملی میلیاردی شد!

سرانجام قیمت نهایی ری مشخص شد و شرکت ایران خودرو قیمت تمام شده اولین کراس اوور ملی کشور را منتشر کرد.

اشعه این اولین کراس اوور داخلی ایران است که ایران خودرو بر پایه پلتفرم نسل دوم ساخته شده است پژو 2008 توسعه داده است طراحی این خودرو به طور کامل توسط تیم طراحی ایران خودرو انجام شده است و درصد قابل توجهی از قطعات این کراس اوور کاملا ایرانی هستند. پیش از این قرار بود عرضه این خودرو در تیرماه انجام شود اما اکنون با کمی تاخیر قیمت نهایی ری مشخص شده است. همانطور که شنیده ایم، قیمت کراس اوور ری 1.270.000.000 برآورد شده است. یعنی نگاه ما به گران ترین خودروی داخلی کشور است که البته قیمت کارخانه ای کمتری نسبت به رقبای چینی و مونتاژی خود دارد. البته در نظر داشته باشید که ری را نیز عنوان آپشن ترین خودروی داخلی را به خود اختصاص داده است. باید دید قیمت این خودرو در بازار آزاد چقدر خواهد بود و رقابت این کراس اوور با رقبای مونتاژ شده کجا خواهد بود.

با این حال وزیر صمت در آخرین مصاحبه خود تاکید کرد که ری با قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان وارد بازار می شود و از هفته آینده به فروش می رسد.

اعلام قیمت نهایی Ray; اولین گذرگاه ملی میلیاردی شد!
اعلام قیمت نهایی ری را ؛ اولین کراس اوور ملی میلیاردی شد!

نمودار قیمت نهایی Ray

نام ماشین قیمت تقریبی (تومان)
ایران خودرو ری یک به 1.27 میلیارد

فیلم معرفی و مشخصات ری.

این کراس اوور مجهز به موتور 1.65 لیتری است. توربوشارژر با فناوری Dual VVTI یا EFP است که قرار است در سایر محصولات ایران خودرو مانند نسخه دنا یوانان یا تارا قرار گیرد. این موتور توانایی رسیدن به حداکثر توان 160 را دارد رزومه و گشتاور قدرت نهایی 240 نیوتن متر است و نیروی تولید شده از طریق یک جعبه دنده شش سرعته منتقل می شود. AT اتوماتیک ساخت شرکت DAE به چرخ های جلو منتقل شده است.

اعلام قیمت نهایی Ray; اولین گذرگاه ملی میلیاردی شد!
اعلام قیمت نهایی ری را ؛ اولین کراس اوور ملی میلیاردی شد!

گرمکن صندلی های جلو، 4 ایربگ، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، اهرم دنده پشت فرمان، حالت های مختلف رانندگی، تعویض قدرت اهرمی، نگه داشتن خودکار، حالت شش حالته صندلی برقی راننده، صندلی برقی دو حالته و صندلی دانشجویی دو حالته دستی، سنسور نور، سنسور باران، دوربین 360 درجه، رادار نقطه کور، شارژر بی سیم، سقف کشویی برقی، روشنایی داخلی و غیره. از جمله ویژگی ها و گزینه هایی هستند که در مدل پایه Ray وجود دارد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا