اخبار روز سینما

تریلر فیلم Terrifier 3 منتشر شد

Art the Clown با بازگشت خود در اولین تریلر فیلم Terrifier 3 که وحشت تعطیلات را به تصویر می‌کشد و تماشاگران را برای یک تجربه دلهره‌آور آماده می‌کند.

«دیوید هاوارد تورنتون» بار دیگر نقش «هارلکین» دیوانه را در سری سوم فیلم رورفایر ایفا خواهد کرد. این سریال که توسط «دیمین لئونه» خلق و کارگردانی شده، داستان یک دلقک ساکت و روانی را روایت می‌کند که با خشونت بی‌رحمانه‌ای به جان قربانیان خود می‌افتد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Terrifier 3 منتشر شد

سری دوم این فرانچایز با بودجه‌ای بسیار اندک، به موفقیت تجاری چشمگیری دست یافت و به پدیده‌ای جهانی تبدیل شد. در پایان سری دوم فیلم Terrifier، شخصیت اصلی به ظاهر کشته شد؛ اما در صحنه پایانی، شاهد تولد دوباره او به شکل عجیبی بودیم.

«دیمین لئونه»، خالق این مجموعه، در مصاحبه‌ای اخیر اعلام کرد که برای سری سوم قصد دارد رویکردی واقع‌گرایانه‌تر را در پیش بگیرد و از عناصر سورئال کمتری استفاده کند. او با اشاره به فیلم‌های کابوس در خیابان الم، عنوان کرد که سری سوم به فضای ترسناک و روانشناختی قسمت اول این مجموعه نزدیک‌تر خواهد بود.

با بازگشت «هارلکین» دیوانه و رویکرد جدید کارگردان، فیلم سوم ترورفایر نوید یک تجربه ترسناک و هیجان‌انگیز دیگر را می‌دهد. آیا این مجموعه می‌تواند موفقیت فصل‌های قبلی را تکرار کند و انتظارات طرفداران را برآورده سازد؟ باید منتظر ماند و دید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Terrifier 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا