شایعه: فیلم Skibidi Toilet ساخته خواهد شد

به نظر می‌رسد که فیلم Skibidi Toilet که به عنوان ویدیوهای کوتاه دیجیتال یا بازی‌ها شناخته می‌شود، در آینده به عنوان محتواهای بلند نیز عرضه خواهد شد.

این پدیده جنجالی اینترنتی توسط «مایکل بی» کارگردان و «آدام گودمن» رئیس سابق پارامونت پیکچرز برای تبدیل شدن به تلویزیون و فیلم در حال توسعه است که هفته گذشته در قسمت جدید پادکست «Strictly Business» ورایتی در مورد برنامه‌های خود برای پروژه اسکیبیدی توالت صحبت کردند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


شایعه: فیلم Skibidi Toilet ساخته خواهد شد

«آدام گودمن» گفت:

ما در حال حاضر در حال مذاکره هستیم، هم در بخش تلویزیون و هم در اولین گفتگوها در مورد فیلم؛ اما این برای ما همه چیز نیست.

در فوریه 2023 (اردیبهشت ماه/خرداد 1402)، «الکسی گراسیموف» یک ویدیوی 11 ثانیه‌ای با عنوان فیلم اسکیبیدی توالت را در کانال یوتیوب خود DaFuq!?Boom! آپلود کرد که در آن سرها از توالت بیرون می‌آمدند و آواز می‌خواندند. او نمی‌دانست که این جوان 23 ساله اهل جمهوری سابق شوروی گرجستان یک پدیده فرهنگی واقعی راه‌اندازی کرده است.

فیلم Skibidi Toilet

اسکیبیدی توالت به تدریج به بیش از 70 مینی اپیک 1 تا 5 دقیقه‌ای تبدیل شد که جنگ بی‌نهایت در حال افزایش بین توالت‌ها و سایبورگ‌ها را به تصویر می‌کشد. هر ویدیو انفجاری، خشن و بدون هیچ دیالوگ قابل تشخیصی است. این ویژگی‌ها برای او یک مخاطب جهانی به همراه داشته است، چه برسد به اینکه یک نماد فرهنگی برای نسل آلفا باشد که واقعاً می‌توانند آن را متعلق به خود بدانند.

برای یک کارگردان کهنه‌کار فیلم مانند «گودمن»، آنچه «گراسیموف» با اسکیبیدی ایجاد کرده است، پتانسیل آن را دارد که با آنچه قبلاً از کارهای گذشته خود در هدایت شخصیت‌های به یاد ماندنی به پرده نقره‌ای دیده است، رقابت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت این فیلم توسط «آدام گودمن» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما