اخبار روز

شناسایی و مهار شیوع جدید پشه آئدس در تنکابن و عباس آباد

دکتر. فرهاد غلامی امروز ۱۲ اسفند مرداد وی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها برای مقابله با پشه ها بر همکاری فرمانداری ها، شهرداری ها و سایر سازمان ها و ادارات تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مرکز بیولوژیکی پشه آئدس ناقل تب دنگی در شهرهای تنکابن و عباس آباد شناسایی و با اقدامات پیشگیرانه مهار شد.

به گزارش ایسنا؛ دکتر. فرهاد غلامی امروز ۱۲ اسفند مرداد وی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها برای مقابله با پشه ها بر همکاری فرمانداری ها، شهرداری ها و سایر سازمان ها و ادارات تاکید کرد.

غلامی با اعلام اینکه هیچ بیمار مبتلا به تب دنگی در مازندران شناسایی نشده است، اظهار داشت: پس از شناسایی و صید پشه آئدس توسط تیم‌های مراقبتی در شهرستان‌ها، تاکنون علاوه بر رامسر، مرکز پشه آئدس در تنکابن و مرکز آن وجود دارد. در عباس آباد کشف و نگهداری شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شهروندان خواست: ضمن حفظ آرامش و پرهیز از نگرانی، به پاکیزه نگه داشتن محیط زیست و رعایت اصول بهداشتی توجه دقیق داشته و با نامطلوب ساختن محیط پرورش پشه، سرعت توسعه پشه را در استان کاهش دهند. .

وی تاکید کرد؛ آخرین اخبار و اطلاعات دقیق و موثق را می توانید در سایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران به نشانی www.mazums.ac.ir و سایت رسمی وزارت بهداشت و رسانه ملی مشاهده کنید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا