تریلر سریال Bad Monkey منتشر شد

تریلر سریال Bad Monkey منتشر شد

تریلر سریال Bad Monkey به تازگی منتشر شده و با کمدی جذاب و پیچیدگی‌های کارآگاهی، داستانی سرگرم‌کننده و پرماجرا را در کنار میمونی شیطان‌صفت به تصویر می‌کشد.

«وینس وان»، کمدین محبوب هالیوودی، این بار در نقش یک کارآگاه سابق پلیس با گذشته‌ای مبهم، به دنیای سریال‌های جنایی قدم می‌گذارد. در جدیدترین سریال اپل تی‌وی+ با نام «بد مونکی»، او درگیر یک پرونده پیچیده و عجیب می‌شود که شامل یک بازوی بریده شده انسانی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر سریال Bad Monkey منتشر شد

این سریال که بر اساس رمانی پرفروش ساخته شده، توسط «بیل لارنس»، خالق سریال محبوب «تد لاسو»، نوشته و تهیه شده است. «لارنس» با سابقه در خلق کمدی‌های موفق، این بار به سراغ ژانر جنایی رفته و یک سریال جذاب و پر از تعلیق را برای مخاطبان آماده کرده است.

تریلر رسمی سریال بد مونکی که اخیراً منتشر شده، نگاهی اجمالی به دنیای تاریک و پیچیده‌ای دارد که «وینس وان» در آن گرفتار شده است. او در این سریال با بازیگرانی چون «جودی ترنر اسمیت»، «راب دیلینی» و «جان اورتیز» همبازی شده است.

بد مونکی قرار است از 14 آگوست (24 مرداد) در «اپل تی‌وی+» پخش شود. با توجه به موفقیت‌های قبلی بیل لارنس و حضور بازیگران مطرح، این سریال پتانسیل تبدیل شدن به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های سال را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال Bad Monkey چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما