اخبار روز سینما

انیمیشن Inside Out 2 به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ تبدیل شد

انیمیشن Inside Out 2 یکی از جدیدترین آثار کمپانی «دیزنی» است که به تازگی اعلام شد این اثر عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ را به دست آورد.

دیزنی در حال جشن گرفتن است، چرا که انیمیشن درون و بیرون 2 از فروزن 2 پیشی گرفته و به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ تبدیل شده است. درون و بیرون ۲ پس از شش هفته اکران، 601 میلیون دلار در داخل آمریکا و 861 میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشته و مجموع فروش جهانی آن به رقم حیرت‌انگیز 1.46 میلیارد دلار رسیده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


انیمیشن Inside Out 2 پر فروش‌ترین انیمیشن تاریخ

فروزن 2 که از نسخه اصلی موفق سال 2013 بزرگ‌تر بود، در سال 2019 در طول اکران خود 1.45 میلیارد دلار فروش داشت. از نظر فروش جهانی بلیت، درون و بیرون 2 با فروش 1.446 میلیارد دلاری، به‌عنوان سیزدهمین فیلم پرفروش تاریخ قرار گرفت.

انیمیشن Inside Out 2

این انیمیشن «پیکسار» به عنوان سریع‌ترین انیمیشن در عبور از مرز 1 میلیارد دلار، این کار را در 19 روز انجام داد. همچنین پرفروش‌ترین فیلم سال 2024 و تنها فیلمی است که امسال به جمع میلیاردی‌ها پیوست.

درون و بیرون 2 به لطف چندین عامل از جمله محبوبیت فیلم اصلی در سال 2015، تبلیغات مثبت و جذابیت برای همه گروه‌های سنی موفق بوده است. این اثر اول با 858 میلیون دلار در سطح جهانی پیروز شد، اما دنباله آن توانست این فروش را در عرض چند هفته پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن Inside Out 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا