اخبار ارز دیجیتال

خالق تلگرام از موفقیت‌های خیره‌کننده کتیزن می‌گوید! داگیزن در راه است؟

پاول دورف، بنیان‌گذار تلگرام، در آخرین پیام منتشرشده در کانال شخصی خود، در مورد مینی‌گیم کتیزن (Catizen) صحبت کرده و از آن تعریف و تمجید کرده است. در این اطلاعیه آمده است:

با اینکه من طرفدار سگ‌ها هستم، تلگرام مدتی است که میزبان بزرگ‌ترین جامعه دوست‌داران گربه‌ها، یعنی «کتیزن»، است.

به گزارش رمز ارز نیوز، کتیزن یک مینی‌گیم در تلگرام است که بیش از ۲۶ میلیون بازیکن دارد و تاکنون ۱۶ میلیون دلار از خریدهای درون‌برنامه‌ای درآمد کسب کرده است. نکته قابل توجه این است که ۱ درصد از این مبلغ به نجات گربه‌های بی‌خانمان اختصاص یافته است.

کتیزن میلیون‌ها نفر را به دنیای بلاکچین جذب کرده است؛ چرا که از قراردادهای هوشمند مبتنی بر شبکه تون (TON) برای پاداش‌های درون بازی خود استفاده می‌کند.

تیم این بازی همچنین ابزارهایی را برای توسعه‌دهندگان دیگر ایجاد کرده تا آن‌ها هم به راحتی بازی‌های خود را در بستر تون و تلگرام راه‌اندازی کنند.

تبریک به تیم کتیزن! منتظر هستم تا یک بازی هم با تم سگ به نام داگیزن (Dogizen) توسعه دهید!

در همین حال، گزارش‌های دیگر نیز حاکی از آنند که بایننس لبز (Binance Labs)، بازوی سرمایه‌گذاری صرافی بزرگ بایننس، در استودیوی پلاتو (Pluto Studio)، ناشر بازی تلگرامی کتیزن، سرمایه‌گذاری کرده است.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا