اخبار روز

ثبت وام بدون ضامن و بدون بهره به مبلغ 50 میلیون تومان

موسسه اعتباری ملت وام قرض الحسنه بدون نیاز به ضامن به متقاضیان واجد شرایط 50 میلیون تومان وام می دهد.

موسسه اعتباری ملل به متقاضیانی که دارای حساب سپرده قرض الحسنه نزد این بانک هستند، وام بین سه تا 50 میلیون تومان با کارمزد چهار درصد اعطا می کند.

شرایط پرداخت وام بانک آف میلز

متقاضیان واجد شرایط این وام، سپرده گذارانی هستند که میانگین سررسید حساب حداقل سه ماهه دارند و هیچ گونه بدهی به بانک ندارند و یا چک آن ها نقد شده است. متقاضیان این وام را تا پایان دریافت خواهند کرد آذر شما تا 1403 مهلت دارید تا حساب خود را باز کنید.

برای دریافت این وام نیازی به ضامن رسمی نیست. ضمانت این وام از طریق اسناد کار و سفته الکترونیکی ارائه می شود. متقاضیان برای افتتاح حساب و دریافت این فرصت باید با سامانه متابانک ملل تماس بگیرند.

مبلغ هر قسط وام بدون ضامن موسسه اعتباری ملی چقدر است؟

حداکثر مدت بازپرداخت این وام 36 ماه است. اگر وام گیرنده 50 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد دریافت کند باید ماهانه یک میلیون و 515 هزار تومان قسط به بانک بپردازد. به این ترتیب در زمان سررسید وام، وام گیرنده باید در مجموع 54 میلیون و 600 هزار تومان به بانک بازپرداخت کند.

ضمناً برای اخذ این وام 600000 تومان هزینه های اضافی با احتساب هزینه های ارائه و اعتبار وجود دارد.

بانک رفاه کارگران در قالب تسهیلات افق به اشخاص حقیقی تا سقف 300 میلیون تومان و به اشخاص حقوقی تا سقف 750 میلیون تومان وام می دهد.

وام کارزارالحسنه از بانک رفاه کارکاران; طرح افوگ بانک رفاه کارکاران به متقاضیان واجد شرایط امکان اخذ وام با سود 4 درصد را می دهد. این وام به اشخاص حقیقی و بستگان درجه یک آنها، موسسات حقوقی دارای مشاغل کوچک (کمتر از 10 کارمند) و شرکت های دانش بنیان اعطا می شود.

شرایط اخذ تسهیلات بانک رفاه

سقف این وام برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان است. نرخ سود این وام نیز چهار درصد است.

متقاضیانی که دارای حساب سپرده قرض الحسنه با حداقل گردش مالی 20 میلیون تومان در بانک رفاه هستند مشمول این وام هستند. ضمناً مدت پیش پرداخت برای دریافت وام افق بین یک تا دوازده ماه تعیین شده است. ضمناً متقاضی برای اخذ این وام نباید با چک نقدی به بانک بدهکار باشد.

این وام توسط یک ضامن رسمی و یک وام دهنده حرفه ای تضمین می شود. هزینه اضافی اخذ وام 200000 تومان با احتساب هزینه های ارسال و تایید اعتبار می باشد.

مبلغ وام و جزئیات بازپرداخت وام کرزه الحسنه بانک رفاه کارگران

میزان وام پرداختی در این طرح بسته به مدت بازپرداخت تسهیلات و مدت سپرده متقاضی متغیر است. اما بالاترین نسبت مبلغ وام به پیش پرداخت یعنی 371 درصد در صورتی به متقاضی تعلق می گیرد که مدت سپرده گذاری وی 12 ماه و مدت بازپرداخت وام 6 ماهه باشد.

مدت بازپرداخت این وام حداقل 6 ماه و حداکثر 60 ماه تعیین شده است و وام گیرنده باید در صورت وام 300 میلیون تومانی با مدت 60 ماه، پنج قسط 454 هزار تومانی به بانک بپردازد. و یکی در زمان مدت وام کل مبلغ 336000 تومان به بانک برگشت داده شد.

300 میلیون وام رسالت

گرفتن وام روزانه با سفته سریع ترین راه ممکن برای تامین فوری نیازهای مالی شماست. بانک مرکزی از سال 1401 تمامی بانک های فعال کشور را ملزم به استفاده از انواع وثیقه های بانکی به عنوان ضمانت برای اخذ وام کرد.

این اسناد شامل سفته، سیم کارت، اسناد ملکی، فیش دادگستری و … می باشد که در حال حاضر برخی بانک ها و موسسات اعتباری در شهرهای مختلف این تسهیلات را ارائه می دهند.

وام یک روزه بانک رسالت با سفته

مبلغ وام: 100 میلیون تومان

مدت بازپرداخت: 36 ماه

رتبه اعتباری: A، B، C

نرخ سود وام: 2 تا 4 درصد.

در طرح صبا، بانک کارآفرین برای تعمیر و نوسازی املاک، خرید کالاهای بادوام مصرفی و خدمات تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات ارائه می کند.

وام قرض الحسنه وامی است که بانک ها برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته اند.

200 میلیون تومان وام تسهیلاتی مهر ایران

در طرح تسهیلات ترجیحی مهر در ایران می توانید با ایجاد حساب متوسط ​​با مدت زمان 3 تا 12 ماه تا سقف 200 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 5 سال وام دریافت کنید.


















بانک قرض الحسنه مهر ایران

امکانات ممتاز مهر ایران

4 درصد


این تسهیلات قرض الحسنه نام دارد و 4 درصد کارمزد دارد.

200 میلیون تومان

ضامن رسمی

دارد

وام



3 ماه


این ویژگی شما را ملزم می کند که یک حساب متوسط ​​بین 3 تا 12 ماه داشته باشید

ندارد

60 ماه

3,333,333 تومان



200,100,000 تومان



100000 تومان شامل: بایگانی و اعتبارسنجی



وام گیرنده به بانک بدهکار است یا چک نقدی دارد



وام بیش از 50 میلیون با سود 4 درصد

معاون امور داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: مبلغ در نظر گرفته شده از سوی موسسه برای بیماران نیازمند حداکثر 50 میلیون تومان با سود 4 درصد در سال است که با بازپرداخت در اختیار این متقاضیان قرار می گیرد. تا 5 سال

غلامرضا دوستی در جلسه هم اندیشی در خصوص ارائه خدمات به بیماران نیازمند و بررسی راهکارهای مناسب برای اعطای وام به بیماران خاص و صعب العلاج گفت: با توجه به افزایش، بخشی از مشکلات بیماران بی بضاعت و بیماران مبتلا به بیماری های خاص حل شود. در هزینه درمان و همچنین ماموریت و ماموریت جمعیت هلال احمر برای کاهش آلام انسانی در جامعه و افزایش اثربخشی خدمات حمایتی از بیماران با پیگیری های انجام شده توسط سازمان داوطلبانه جمعیت هلال احمر، تسهیلات بانکی برای پرداخت این بیماران نیازمند خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی هلال احمر قزوین، وی افزود: از آنجایی که این وام به صورت جداگانه به استان ها پرداخت می شود، این جلسه به منظور انعکاس مشترک در زمینه ارائه خدمات به بیماران نیازمند و بررسی راهکارهای مناسب برای ارائه تسهیلات به آن است. به طور ویژه برای بیماران فقیر و ماهر سازماندهی شده است تا بیماران نیازمند بیشتری بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

دوستی با بیان اینکه بیمارانی که نیاز به استفاده از این تسهیلات دارند می توانند برای استفاده از این تسهیلات مدارک خود را به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان های استان ارائه کنند، افزود: مبلغ این تسهیلات با یک عدد این تسهیلات حداکثر 50 میلیون تومان است. به متقاضیان نرخ بهره سالانه چهار درصد با بازپرداخت حداکثر 5 سال تعلق می گیرد.

وی به مدارک مورد نیاز برای ورود به این مرکز اشاره کرد و گفت: بیماران نیازمند باید صورتحساب دارویی خود را مهر دریافت کنند. مهر قبض داروخانه یا بیمارستان را بر اساس هزینه های درمانی لازم پرداخت شده توسط متقاضی به همراه خلاصه پرونده بیمارستان ارائه دهید.

این مسئول گفت: پس از ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده توسط متقاضیان، مراحل پشتیبانی و برنامه ریزی در کمیته اعتباری مربوطه انجام و افراد واجد شرایط به بانک عملیاتی معرفی خواهند شد.

معاون داوطلبان هلال احمر استان در پایان گفت: متقاضیان ثبت نام در سامانه سخا و داوطلبان، مددکاران و جوانان داوطلب هلال احمر این استان و خانواده های محترم آنان که نیازمند هزینه های درمانی و درمانی هستند. در خط مقدم این طرح قرار دارند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا