اخبار روز

هشتمین جشنواره قرعه کشی قرض الحسنه و پرداخت 800 قلم کالا به موسسات هرمزگان و بوشهر

«ابوالقاسم قاسمی» مدیر منطقه بانک سینا هرمزگان و بوشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح جزئیات هشتمین جشنواره قرض الحسنه اعتباری بانک سینا پرداخت و اظهار داشت: این بانک ذینفع محسوب می شود. جشنواره حساب های پس انداز برگزار می کند و باید به فکر استخراج منابع باشد. اما به جرات می توان گفت: بانک سینا بیش از هر زمان دیگری در تلاش است تا به مسئولیت اجتماعی خود عمل کند و این سنت را بیش از پیش گسترش دهد. قاسمی با اشاره به اینکه هرمزگان و بوشهر از جمله مناطقی هستند که در جذب منابع پس انداز پیشتاز هستند، افزود: مقبولیت مردم و بافت فرهنگی اجتماعی منطقه یکی از دلایل این امر است.

مدیر منطقه بانک سینا، هرمزگان و بوشهر در تشریح عملکرد بانک سینا در سال 1402 اظهار داشت: تعهدات بانک سینا در بازپرداخت وام فرزند به صورت 100 درصدی انجام شده است بنابراین تا پایان سال 1402 کشور به تعهدات خود پرداخته است پرداخت بیش از 14 میلیارد خدمات اجباری ازدواج و زایمان. بانک سینا نیز توانست به نصف برسد اسفند در سال 1402 با پرداخت وام ازدواج طی ابلاغیه بانک مرکزی؛ بیش از 10 هزار و 489 میلیارد ریال به 5 هزار و 129 متقاضی پرداخت شد و در مدت یاد شده 4 هزار میلیارد ریال وام فرزندان به خانواده های واجد شرایط پرداخت شد که نشان از انجام 100 درصدی تعهدات بانک سینا در این حوزه دارد. وی افزود: بانک سینا تا پایان بر رویکرد ایجاد اشتغال پایدار برای افراد کم برخوردار جامعه استوار است. بهمن در ماه 1402 حدود 3922 فقره وام اشتغالزایی به مبلغ 4400 میلیارد ریال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به مشمولان پرداخت شد. از سوی دیگر در راستای کمک به بهبود عملکرد شرکت های دانش بنیان و با هدف اجرای شعار سال 1402 «کنترل تورم تولید» بر اساس توافقات صورت گرفته با صندوق نوآوری رئیس جمهور، ارائه کرده است. حمایت از شرکت های دانش بنیان در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه از طریق تخصیص منابع مالی ویژه این دسته از مشتریان طی سه ماه گذشته بالغ بر 19 هزار و 299 میلیارد ریال به شرکت های واجد شرایط پرداخت شده است.

قاسمی توضیح داد: در هشتمین دوره قرعه کشی بانک سینا؛ جوایز به مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، یک میلیون تومان و 500 هزار تومان و جوایز ارزنده دیگری نیز می باشد که بیش از 30 هزار جایزه در کشور در نظر گرفته شده و به صورت قرعه کشی به متقاضیان اهدا خواهد شد. از سوی دیگر، مدت قرعه کشی از اول جولای 1402 تا 31 ژوئن 1403 تعیین شده است. این بدان معناست که از آخرین قرعه کشی که انجام دادیم، امتیاز سپرده گذار روزانه محاسبه می شود و بر اساس موجودی حساب تا سی و یکم محاسبه می شود. شهریور پیش بینی می شود که این قرعه کشی در مهرماه امسال برگزار شود. آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی نیز تا 31 ام می باشد شهریور در این ماه مشتریان و هم استانی ها نیز می توانند حسابی با حداقل موجودی {100000 یا 50000 تومان} افتتاح کنند. از سوی دیگر، آن دسته از سپرده گذارانی که حداقل سه ماه یا 90 روز متوالی، چه از زمان برنده شدن و چه از زمان سپرده گذاری، موجودی خود را حفظ کنند، این جوایز را دریافت خواهند کرد. حتی اگر متقاضی فوت شده باشد به صورت ناشناس در قرعه کشی شرکت می کند و جوایز طبق مقررات به وراث تعلق می گیرد. متقاضیان دارای حساب ارزی نیز در این قرعه کشی شرکت می کنند. به گفته وی، اگر فردی چند حساب داشته باشد و در قرعه کشی جوایز متعددی دریافت کند، فقط جوایز ارزنده پرداخت می شود.

مدیر منطقه بانک سینا در هرمزگان و بوشهر به 1402 فقره وام قرض الحسنه در هرمزگان و بوشهر اشاره کرد و گفت: 294 فقره کمک ازدواج، 275 فقره برای تولد فرزند، 75 فقره برای امداد یا اشتغالزایی و در مجموع 296 قلم کالا به ارزش بیش از 102 میلیارد تومان پرداخت شد. از سوی دیگر امسال که در پایان تیرماه به پایان رسید، 122 فقره تسهیلات ازدواج، 63 فقره تسهیلات تولد فرزند و 35 فقره تسهیلات کمیته امداد در مجموع 220 فقره تسهیلات به ارزش 468 میلیارد ریال پرداخت شد. از سوی دیگر بانک سینا در حوزه حمایت از بخش مسکن در قالب طرح ملی مسکن، 42 فقره تسهیلات سپرده مسکن و 133 فقره تسهیلات مسکن را در سال جاری پرداخت کرده است. 46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا