اخبار روز سینما

تاروت خوانی روزانه / تاروت خوانی فردا پنجشنبه 4 مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین تاروت خوانی یکی این یکی از روش های پیش بینی آینده با استفاده از کارت های تاروت خاص و بر اساس نمادها و تعابیر خاص است. این روش پیش بینی اغلب بر اساس تفاسیر خاصی است که به هر کارت تاروت اختصاص داده می شود و برای بسیاری از افراد یک روش پیش بینی است. از تاروت می توان به عنوان یک راهنمای معنوی و معنوی برای زندگی، ابزاری برای انعکاس وضعیت فعلی، پیش بینی آینده و حتی دریافت پاسخ به سوالات مهم زندگی استفاده کرد.

فروردین

نماد: گرز – جهت مخالف

رکود / توقف / شروع بی پایان / کسالت و خستگی / عدم فعالیت و تلاش لازم برای رسیدن به نتیجه و تنبلی / ترس / رنج / سوء تفاهم / تلاش بی ثمر / از دست دادن دارایی / ناامیدی.

اردیبهشت ماه

نماد: شاه

یک مرد مهربان و دلسوز / یک تاجر / یک فرد مهم / مایل به قبول مسئولیت / رهبری / یک قاضی / یک فرد مستبد / یک مرد متاهل / یک مرد خوش اخلاق / یک مرد نجیب و با گذشت / یک ازدواج خوب و موفق .

خرداد

نماد: نوباوه – جهت معکوس

فقدان انگیزه / بینش ضعیف / خودخواهی / مشکلات / خبر بد / تجمل گرایی / فردی که با زیردستان بد رفتار می کند / لجبازی.

تیر

نماد: ملکه

مادر، خواهر یا همسری مهربان / خانمی مهربان و محترم / فردی خوش اخلاق / خوشبختی / زنی که در مسائل مالی ماهر و همچنین سخاوتمند / فراست / آگاهی / زمان مساعدی برای رشد، پیشرفت و خلاقیت / این کارت. این در مورد زیبایی و خلاقیت است و همچنین می تواند نشان دهنده بارداری باشد.

مرداد

نماد: جام

آغاز یک رابطه عاطفی / آغاز خوشبختی / شروع عشق / زیبایی / سلامتی / اتحاد بین دو نفر / شکل گیری دوستی یا رابطه عاشقانه / عشق متناظر / همکاری / شراکت / هماهنگی / جشن / شادی / موفقیت / خوب موفق باشید / مهمان نوازی / یک فرد مهربان و لطفا

شهریور

نماد: مدارا

کشف قدرت واقعی و پنهان خود / پذیرش شرایط / عزم و ثبات / عبور از بحران / حل مشکلات / مقابله با ترس ها و موانع.

مهر‌

نماد: قرارداد

این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد. / مژده نیل به مکسود / دو جام نشان دهنده تحقق پیوند در هماهنگی کامل است / نماد دو جام پیام پایان جدایی و جدایی است. .

آبان

نماد: افتتاحیه

همدلی/خوشبختی/موفقیت/رشد/پیشرفت/مذاکره در مورد تعارض/رضایت/مقابله با مشکلات/روابط عاطفی خوب.

آذر

نماد: مرد مصمم

تسلط بر تمام جنبه های زندگی خود / انجام یک کار یا پروژه / انتقاد پذیری / انعطاف پذیر بودن / خلاقیت / تمرکز بر اهداف / راهنما بودن.

دی

نماد: دلسردی

فرصت مراقبه و تفکر/ بی علاقگی به لذت ها و لذت های دنیوی/ بیشتر به امور معنوی علاقه مند شوید و احساس رضایت را تجربه کنید.

بهمن

نماد: مسافر

داشتن جرات / به روز بودن / ایجاد فرصت از تهدید / ملاقات با یک فرد پرشور و ماجراجو / هدیه گرفتن / وابسته نبودن.

اسفند

نماد: زن خونگرم

بانوی چوب ترسیم زنی با افکار مستقل و والا، مثبت و حامی، علاقه مند به آزادی عمل و انتخاب خود است. / مهم نیست که بانوی گرز چگونه در زندگی شما ظاهر می شود، تحت تاثیر انرژی مثبت و ویژگی های قدرتمند او قرار بگیرید. / قدم هایی بردارید تا به شما کمک کند تا به جلو بروید و رشد کنید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا