اخبار روز سینما جهان

«داستان یک شوالیه» هیث لجر روی صحنه می‌رود/ شوالیه تقلبی برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، «داستان یک شوالیه» قرار است به یک نمایش موزیکال تبدیل شود و سال آینده در شهر منچستر انگلستان روی صحنه می رود.

به گزارش مهر این فیلم در سال 2001 با بازی هیث لجر، پل بتانی و روفوس سوول ساخته شد. لجر در این فیلم نقش دهقانی را بازی می کند که تظاهر به نجیب زاده بودن می کند. او اصالتی ندارد و با جعل عنوان لرد اولریک وارد مسابقات نیزه‌بازی شوالیه‌ها می‌شود و طوفانی به پا می‌کند، اما کنت ادهمار (سوئل) از سپردن تاج و تخت خود به او خودداری می‌کند و این منجر به رقابت شدیدی می‌شود.

این فیلم توسط برایان هلگلند نوشته و کارگردانی شده است. او اخیرا فاش کرد که سعی کرده دنباله ای برای فیلم با تمرکز بر دختر نوجوان شخصیت لجر بسازد و سونی و نتفلیکس به آن ابراز علاقه کردند، اما در نهایت آن را رد کردند.

این نمایش که از 11 آوریل 2025 روی صحنه می رود، بر اساس اقتباسی از نمایشنامه نوشته برونا سی تیتلی به کارگردانی راشل کاوانا و طراحی رقص مت کول است.

هلگلند می‌گوید: «بیش از بیست سال پیش، من در میان گروه بزرگی از بازیگران و خدمه حضور داشتم و همه ما با خوشحالی مشغول ساختن آن فیلم بودیم. من می توانم همان شادی و عشق را با تماشای تریلر آن فیلم که اخیرا توسط ریچل کاوانا و برونا سی تیتلی ساخته شده است، احساس کنم.

هیث لجر بازیگر استرالیایی که در سن 28 سالگی و در اوج موفقیت به دلیل استفاده نادرست از دارو درگذشت، پس از مرگش برای بازی در نقش جوکر در «شوالیه تاریکی» جوایز متعددی از جمله اسکار بهترین را از آن خود کرد. بازیگر نقش مکمل مرد، جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد. نقش مکمل مرد و جایزه بفتا از جمله آنها بود.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا