اخبار روز سینما

خط زمانی سریال پنگوئن مشخص شد

پس از انتشار تصاویر مختلف از سریال پنگوئن در مراسم کامیک‌کان شب گذشته، عوامل سریال درباره خط زمانی این مجموعه صحبت کردند.

شب گذشته تایید شد که وقایع سریال The Penguin ، دقیقاً از یک هفته بعد از وقایع فیلم The Batman آغاز می‌شود و این سریال تقریبا به طور مستقیم، منتهی به قسمت دوم فیلم The Batman است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


خط زمانی سریال پنگوئن مشخص شد

همچنین، «کالین فارل» و تیم خلاق سریال پنگوئن، در مورد این سریال که آن را داستانی به سبک اسکارفیس درباره خلا قدرت در گاتهام می‌دانند، صحبت کرده‌اند. «مت ریوز» و «دیلن کلارک»، به دنبال گسترش دنیای بتمن هستند که آن را سفر حماسی جنایی بتمن می‌نامند.

این دو نفر امیدوار هستند که دنیایی از فیلم‌ها و سریال‌ها را راه‌اندازی کنند که از فیلم بتمن سال 2022 با بازی «رابرت پتینسون» شاخه می‌شود و این کار با بازگشت «کالین فارل» در نقش «اوزوالد کاپلبات» در سریال جدید پنگوئن آغاز می‌شود.

سریال پنگوئن

سریال Penguin یک هفته پس از فیلم بتمن «پتینسون» اتفاق می‌افتد که در آن «ریدلر» با انفجار دیوار دریایی، شهر گاتهام را زیر سیل برد. این سریال روی خلا قدرت شدید ایجاد شده پس از مرگ «کارماین فالکون» (جان تورتورو) تمرکز دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دنیای گاتهامی که «مت ریوز» خلق کرده است، چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: EW

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا