اخبار روز

برگزاری نشست دکتر پزشکیان با توجه به حضور ستاد خوزستان و سایر استان ها، افراد مسئول ورود و خروج از سالن در بدترین شرایط قرار داشتند.

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، ستاد مردمی دکتر پزشکیان وی با دعوت از ستادهای مردمی سراسر کشور برای دیدار با رئیس جمهور منتخب، مراسم تقدیر و دیدار از رئیس جمهور منتخب را در تالار وزارت کشور برگزار کرد.

اکثر ستادهای مردمی خوزستان و تمامی اقوام استان در این مراسم شرکت داشتند. آنها برای حضور در این مراسم سختی ها و مسافت ها را تحمل کردند تا رئیس جمهور منتخب خود را از نزدیک ببینند اما با ورود به سالن با بدترین شرایط واقعا شایسته این مردم عزیز روبرو شدند. نبود.

در اطلاعیه ارسال شده به مدعوین این مراسم آمده بود که از آوردن هرگونه اقلام با خود خودداری کنند و تلفن به نگهبان ورودی سالن و حتی پیشخوان خودرو تحویل داده شود و اینکه آیا بلیط ورودی تالار قابل چاپ است نبود یا اگر مشکلی بود تصویر بارکد ارسالی یا پیام ارسالی از طریق لینک تلفن همراه را به حراست ارائه دهید تا کارت دعوت را مشاهده کنید و وارد شوید اما ماجرا کاملا برعکس شد و نه تصویر با آمدن هرکسی که گوشی داشت نه بارکد و نه پیغام روی گوشی قبول نشد و احترامی که باید برای مهمانان قائل نبود مراسم و شرایط ورود به سالن واقعا آنقدر وحشتناک بود که صدای همه مردم بلند بود. بسیاری از آنها پس از سفر از سراسر کشور بازگشتند و اکثر آنها این شرایط سخت را پذیرفتند به این امید که تدابیری برای سهولت خروج مردم اتخاذ شود.

اما بعد از مراسم خوب سالن وقتی مردم سالن را ترک کردند با شرایطی مواجه شدند که همه از آمدن به این مراسم پشیمان شدند زیرا تحویل گوشی هایشان سه تا چهار ساعت طول کشید.

هرکسی که مسئولیت ورود و خروج مردم و قسمت نگهبانی این مراسم را بر عهده داشت، نشان داد که اولین بار است که چنین کاری را بر عهده می‌گیرد، زیرا مدیریت تنها یک یا دو نفر از حمل‌ونقل در صورت چنین کاری بسیار ناخوشایند بود. دوباره دعوت شد، هیچ کس شرکت نخواهد کرد.

متأسفانه مسئولان ورود و خروج از سالن در بدترین شرایط ممکن این کار را انجام دادند و نتوانستند این کار را انجام دهند. باید از افرادی که با وجود گرما و مسافت در محل حضور داشتند عذرخواهی کرد همانطور که باید با عاملان این اقدام ناخواسته برخورد جدی شود.

کل این مراسم دو ساعت به طول انجامید اما به دلیل همین بی برنامگی از ساعت 7 صبح که قصد ورود به سالن را داشتند تا ساعت 15 طول کشید تا همه افراد پس از دریافت گوشی از سالن خارج شوند.

تاخیر دو تا سه ساعته برای ورود و چهار ساعت برای خروج باعث ناراحتی همه حاضران شد و این بی برنامگی مسئولین سالن هیچ گاه در خاطره عزیزانی که همه سفر کرده اند فراموش نخواهد شد. راه حضور .

اینم عکس ماشینی که گوشی ها رو تحویل داده. شلوغی و بی برنامگی در ورودی مراسم بسیار تاسف بار بود.

برگزاری نشست دکتر پزشکیان با توجه به حضور ستاد خوزستان و سایر استان ها، افراد مسئول ورود و خروج از سالن در بدترین شرایط قرار داشتند.

با مداخله و پیگیری ماموران پرتلاش پلیس، بالاخره پس از سه چهار ساعت گوشی های تلفن همراه به مردم تحویل داده شد.

برگزاری نشست دکتر پزشکیان با توجه به حضور ستاد خوزستان و سایر استان ها، مردم داخل و خارج سالن در بدترین شرایط قرار داشتند.

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا