اخبار روز

بدون نیاز به پیش پرداخت از بانک کارآفرین وام بگیرید

وام | با طرح همیاران سبز، بانک کارآفرین برای خرید کالا تا سقف 300 میلیون تومان بدون نیاز به پیش پرداخت وام می دهد.

طرح شرکای سبز یکی یکی از طرح های تسهیل گری بانک است که برای خرید کالا از شرکت هایی که با این بانک قرارداد دارند در نظر گرفته شده است و متقاضی برای دریافت این وام نیاز به حساب سپرده قرض الحسنه دارد.

مشمولان دریافت وام سبز همیاران چه کسانی هستند؟

وام خرید کالای بانک کارآفرین حداکثر به مبلغ 300 میلیون تومان و با نرخ سود 23 درصد به کلیه بنگاه های تولیدی و خدماتی، افراد و کارکنان معرفی شده توسط سازمان ها، شرکت ها و شرکت های طرف متعاهد بانک کارآفرین ارائه می شود. ، در قالب یک کارت اعتباری. همچنین برای دریافت این تسهیلات نیازی به سپرده گذاری نزد این بانک نیست.

متقاضیان واجد شرایط این وام کسانی هستند که ضمانت نامه آنها با معرفی ضامن رسمی بوده و هیچ گونه بدهی به بانک و یا چک نقدی نداشته باشند. همچنین برای دریافت این تسهیلات، وام گیرنده نباید اقساط معوق یا وام معوق داشته باشد. متقاضیان برای دریافت این وام باید به شعب شریک قراردادی بانک کارآفرین مراجعه و با ارائه فاکتور یا پیش فاکتور از بانک وام دریافت کنند.

شرایط بازپرداخت وام برای خرید کالا از طریق بانک کارآفرین

حداکثر مدت بازپرداخت این وام 36 ماه است. وام گیرنده در صورت اخذ وام 300 میلیون تومانی با سود 23 درصد و بازپرداخت 36 ماهه موظف است ماهانه 11 میلیون و 612 هزار تومان در زمان سررسید 421 میلیون و 264 هزار تومان به بانک پرداخت کند. به آرامی به بانک بازپرداخت کنید

هزینه اضافی اخذ این تسهیلات سه میلیون و 200 هزار تومان با احتساب هزینه های ارسال و اعتبار سنجی می باشد.

جزئیات و شرایط اخذ وام فوری با دستگاه کارتخوان

برای دریافت وام پنج میلیارد تومانی از بانک گردشگری، کارتخوان متصل به حساب های جاری بانک گردشگری نیاز است. متقاضی این تسهیلات برای درخواست این وام باید حداقل دو تا شش ماه گردش حساب داشته باشد. دارندگان کارت خوان متصل به حساب بانک گردشگری می توانند تا سقف پنج میلیارد تومان از این بانک وام بگیرند. اما شرایط اخذ این تسهیلات چیست؟ با توجه به سقف پنج میلیارد تومانی طرح تسهیلات با کارتخوان بانک گردشگری، توجه به این نکته حائز اهمیت است که نسبت مبلغ وام به کل مبلغ سپرده نیز 200 درصد است، یعنی در صورت برداشت پنج نفر. میلیارد تومان از تسهیلات برای دریافت آن باید دو میلیارد و 500 میلیون تومان گردش حساب داشته باشد.

با توجه به سقف پنج میلیارد تومانی طرح وام با کارتخوان بانک گردشگری، توجه به این نکته حائز اهمیت است که نسبت مبلغ وام به کل مبلغ سپرده، در صورت تمایل به دریافت تسهیلات پنج میلیاردی، 200 درصد است. ، باید دو و نیم میلیارد تومان در گردش حساب هزینه کند.

با احتساب مبلغ وام پنج میلیارد تومانی و بازپرداخت 24 ماهه و همچنین نرخ سود 10 درصدی، اکنون وام گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ 230 میلیون و 724 هزار تومان را به بانک بپردازد. به این ترتیب کل مبلغ اصل و سود وام در زمان مدت وام پنج میلیارد و 537 میلیون تومان است.

مبلغ وام پنج میلیارد تومان، مدت بازپرداخت 24 ماهه و نرخ سود 10 درصد است.

ضمناً وام گیرنده باید مبلغ 100000 تومان بابت هزینه درخواست و سایر هزینه های جانبی به بانک بپردازد.

با این پیش پرداخت وام و بهره فوری دریافت کنید!

بانک پاسارگاد تا سقف یک میلیارد تومان با سپرده های بلندمدت به مشتریان خود وام می دهد. اما شرایط دریافت این وام چیست؟

به گزارش تجارت نیوز، بانک پاسارگاد به مشتریانی که دارای حساب سپرده بلندمدت در این بانک هستند، وام با نرخ سود ۲۳ درصد در قالب طرح وام سپرده بلندمدت ارائه می کند، مشروط بر اینکه سپرده مسدود شده باشد. تا 36 ماه، برای 80٪ از مبلغ سپرده.

البته در این سامانه سپرده گذاران سود سپرده خود را دریافت می کنند که نرخ آن برای سپرده یک ساله 20.5 درصد است. نرخ سود سپرده دو ساله و سه ساله به ترتیب 21.5 و 22.5 درصد است.

افراد واجد شرایط برای دریافت این تسهیلات باید اسناد مالکیت را ارائه دهند. اما این سند جزء رهن بانک نیست و فقط به صورت کپی در سوابق وام گیرنده نگهداری می شود.

شرایط دریافت وام فوری 1 میلیارد تومانی بانک پاسارگاد

حداکثر مدت بازپرداخت این وام 36 ماه است و پیش پرداخت متقاضی تا زمان بازپرداخت کامل وام مسدود می شود. اگر وام گیرنده یک میلیارد تومان وام با سود 23 درصد و بازپرداخت 36 ماهه دریافت کند، باید ماهانه 38 میلیون و 709 هزار تومان اقساط بپردازد. به این ترتیب مبلغ اصل و سود وام پرداختی به بانک پاسارگاد در سررسید یک میلیون و 393 میلیارد تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است هزینه اضافی اخذ وام با سپرده بلند مدت از بانک پاسارگاد 55000 تومان با احتساب هزینه ارسال درخواست و ابطال تمبر می باشد.

بانک مسکن برای کارکنان شرکت هایی که در این بانک حساب دارند، وام 100 میلیون تومانی با بازپرداخت 12 ماهه در نظر گرفته است.

شرکت ها و اشخاص حقوقی می توانند با افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت عادی برای کارکنان خود، تا سقف 100 میلیون تومان وام با سود 23 درصد و بازپرداخت حداکثر 12 ماهه در قالب طرح کارگشای بانک مسکن ارائه کنند.

افراد حقیقی با حداقل موجودی 10 میلیون تومان و اشخاص حقوقی با حداقل موجودی 50 میلیون تومان می توانند حساب کوتاه مدت عادی بدون بهره افتتاح کنند. برای دریافت این وام، نیازی به مسدود کردن سپرده وام گیرنده نیست و تضمین این وام توسط وام دهنده حرفه ای و ضامن رسمی ارائه می شود. همکاران نیز می توانند ضامن متقابل باشند. البته وام گیرنده و ضامن نباید به بانک بدهی یا چک نقدی داشته باشد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا