اخبار روز

چگونه از بانک ملی وام 300 تومانی بگیریم؟


به گزارش مانیبان، بانک ملی ایران طرح تامین مالی جدیدی را با عنوان “مهربانی” تشریح کرده است که در آن متقاضیان واجد شرایط می توانند در کمترین زمان ممکن وام 300 میلیون تومانی دریافت کنند. کارمزد این وام دو تا چهار درصد است و میزان این تسهیلات بر اساس میانگین عملکرد یک تا 12 ماهه به متقاضیان تعلق می گیرد.

به گزارش کماپپرس، به نقل از روابط عمومی بانک ملی، وام طرح محبانی به متقاضیانی پرداخت می شود که حداقل یک ضامن واجد شرایط داشته باشند. این تسهیلات نیازی به چک، سفته یا گواهی کسر حقوق ندارد. در صورت تکمیل پرونده متقاضی، تنها پس از چهار ساعت وام به حساب شما واریز می شود. پس از دریافت خدمت، افراد می توانند حداکثر تا 60 ماه حقوق خود را پرداخت کنند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، کارمزد چهار درصد و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان و مجموع وام و سود آن 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان است.

آیا اشخاص حقوقی هم می توانند درخواست وام 300 میلیونی از بانک ملی داشته باشند؟

لازم به ذکر است کلیه اشخاص حقوقی اعم از شرکت ها و سازمان ها می توانند با افتتاح حساب پس انداز در قرض الحسنه برای دریافت این خدمت اقدام کنند. با معرفی کارمندان خود به بانک ملی امتیاز کسب شده برای اخذ این وام را به آنها منتقل می کنند تا شرایط دریافت وام را پیدا کنند.

همچنین امکان افتتاح حساب مورد نظر جهت دریافت تسهیلات مذکور هم برای اشخاص حقیقی و هم حقوقی به صورت غیرحضوری در سامانه بام وجود دارد.

منبع: کاماپرس


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا